Jeg går med nogle tanker omkring at starte op som selvstændig (i første omgang som bibeskæftigelse) indenfor IT, nærmere bestemt OSS/FS. Hvis du ikke ved hvad forkortelserne står for, er du ikke i målgruppen ;-) Jeg har lavet en del research og har en masse idéer/planer i gang, men jeg er kommet til den erkendelse, at jeg har brug for en makker for at holde "gryden i kog". Er du en moden m/k med masser af professionel erfaring fra IT-verdenen, som drømmer om at blive selvstændig og som vil investere en del af din fritid i forsøget på at løsrive dig fra "lønmodtager-tøjlerne", så kontakt mig. Jeg har ikke selv overskudskapital, så det forventer jeg heller ikke af dig. Det er en fordel hvis du er bosat i Midtjylland - men ikke noget krav. Hilsen Jakob |
Hej jeg vil gerne høre noget mere...hvad vil du have udviklet her? Jeg er bosat i Viborg.
Mvh
Mikkel Christensen
Vedr. Hej,
Jeg går med nogle tanker omkring at starte op som selvstændig (i første omgang som bibeskæftigelse) indenfor IT, nærmere bestemt OSS/FS. Hvis du ikke ved hvad forkortelserne står for, er du ikke i målgruppen ;-)
Jeg har lavet en del research og har en masse idéer/planer i gang, men jeg er kommet til den erkendelse, at jeg har brug for en makker for at holde "gryden i kog".
Er du en moden m/k med masser af professionel erfaring fra IT-verdenen, som drømmer om at blive selvstændig og som vil investere en del af din fritid i forsøget på at løsrive dig fra "lønmodtager-tøjlerne", så kontakt mig. Jeg har ikke selv overskudskapital, så det forventer jeg heller ikke af dig.
Det er en fordel hvis du er bosat i Midtjylland - men ikke noget krav.
Hilsen
Jakob
Mvh
Mikkel Christensen
Vedr. Hej,
Jeg går med nogle tanker omkring at starte op som selvstændig (i første omgang som bibeskæftigelse) indenfor IT, nærmere bestemt OSS/FS. Hvis du ikke ved hvad forkortelserne står for, er du ikke i målgruppen ;-)
Jeg har lavet en del research og har en masse idéer/planer i gang, men jeg er kommet til den erkendelse, at jeg har brug for en makker for at holde "gryden i kog".
Er du en moden m/k med masser af professionel erfaring fra IT-verdenen, som drømmer om at blive selvstændig og som vil investere en del af din fritid i forsøget på at løsrive dig fra "lønmodtager-tøjlerne", så kontakt mig. Jeg har ikke selv overskudskapital, så det forventer jeg heller ikke af dig.
Det er en fordel hvis du er bosat i Midtjylland - men ikke noget krav.
Hilsen
Jakob