Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Makker søges til IT-projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg går med nogle tanker omkring at starte op som selvstændig (i første omgang som bibeskæftigelse) indenfor IT, nærmere bestemt OSS/FS. Hvis du ikke ved hvad forkortelserne står for, er du ikke i målgruppen ;-)

Jeg har lavet en del research og har en masse idéer/planer i gang, men jeg er kommet til den erkendelse, at jeg har brug for en makker for at holde "gryden i kog".

Er du en moden m/k med masser af professionel erfaring fra IT-verdenen, som drømmer om at blive selvstændig og som vil investere en del af din fritid i forsøget på at løsrive dig fra "lønmodtager-tøjlerne", så kontakt mig. Jeg har ikke selv overskudskapital, så det forventer jeg heller ikke af dig.

Det er en fordel hvis du er bosat i Midtjylland - men ikke noget krav.

Hilsen

Jakob

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:24
Hej jeg vil gerne høre noget mere...hvad vil du have udviklet her? Jeg er bosat i Viborg.

Mvh
Mikkel Christensen

Vedr. Hej,

Jeg går med nogle tanker omkring at starte op som selvstændig (i første omgang som bibeskæftigelse) indenfor IT, nærmere bestemt OSS/FS. Hvis du ikke ved hvad forkortelserne står for, er du ikke i målgruppen ;-)

Jeg har lavet en del research og har en masse idéer/planer i gang, men jeg er kommet til den erkendelse, at jeg har brug for en makker for at holde "gryden i kog".

Er du en moden m/k med masser af professionel erfaring fra IT-verdenen, som drømmer om at blive selvstændig og som vil investere en del af din fritid i forsøget på at løsrive dig fra "lønmodtager-tøjlerne", så kontakt mig. Jeg har ikke selv overskudskapital, så det forventer jeg heller ikke af dig.

Det er en fordel hvis du er bosat i Midtjylland - men ikke noget krav.

Hilsen

Jakob

Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:55
 Hej. Det kunne være at jeg er interesseret, hvis opgaven er spændende. Vil gerne høre lidt mere omkring opgaven. Jeg kommer fra Midtjylland.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)