Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesseret i at deltage på Iværksætter messe i Århus til paril? IDNA2010

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er med i en arbejdsgruppe der står for at skulle indrette et område på ca. 20 stande til en iværksættermesse i Århus til april.

I den forbindelse søger jeg virksomheder som kunne tænke sig at købe en stand.

Vi har ikke mange tilbage i vores område og vil primært gerne høre fra coaching firmaer. Dog har andet også interesse, så hold dig endelig ikke tilbage.

Læs lidt mere om ideen bag messen her:

Håber at høre fra jer.

Nanna

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Iværksætter DNA 2010 afholdes den 21. april 2010 i DGI-Huset i Århus.

På festivalen vil deltage en lang række spændende iværksættervirksomheder - primært jyske iværksættervirksomheder. Herudover vil også deltage en række rådgivervirksomheder, vækstvirksomheder, offentlige myndigheder, erhvervsnetværk, undervisningsinstitutioner m.v. 

I alt vil ca. 100 virksomheder mv. deltage på festivalen. Herudover håber arrangøren på 2000-2500 besøgende. 

Festivalen vil også få besøg af en række spændende foredragsholdere. Indtil videre er der indgået aftaler om afholdelse af foredrag med Morten Nissen Nielsen (stifter af Ejendomsavisen og tidl. direktør på Nyhedsavisen), Fanny Posselt (indehaver af verdens mest berejste pølsevogn - se www.kontutto.com), opfinder Vivi Aakjær, Mads Vejby (direktør i mobilselskabet M1) samt Vibeke Hartkorn (kommunikationsrådgiver - tidl. vært på TV-avisen). 

Der er tilsagn fra borgmester Nikolaj Wammen om officielt at åbne festivalen. 

Herudover er der indtil videre planlagt arrangementer i form af en innovationskonkurrence, bedste udstillerkonkurrence, udendørs modeshow med TEKO, Herning, indendørs danceshow, jazzorkester, DJ, alkoholfri bar mv. 

Formålet med festivalen er at skabe interesse om iværksætteri og start af egen virksomhed samt at skabe netværk mellem de deltagende virksomheder og personer. 

Når det samlede arrangement kaldes en festival er det, fordi det er meget vigtigt for arrangøren, at arrangementet bliver dynamisk og uformelt og ikke stillestående og formelt som mange andre messer.

Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:43

Hej Nanna P,

Jeg er ved at starte et eventbureau op, derfor er jeg interesseret i at hører om I muligvis kunne være interesseret i nogen eventfolk til denne dag?

Altså jeg er ikke interesseret i en stand, men hvis nogen af dem, som har købt en stand ved jer, kunne se det fede ved levende pr folk som evt. delte flyvers ud evt.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 07:14

Hej Frk Ebert.

Vi har allerede allieret os med eventfolk, både ude og inde. Tror der er nok nu, ellers en rigtig god idé.

Nanna

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 19:37

Her er et link til messen www.idna2010.dk  Kan samtidig fortælle at super-iværksætter - Frank Rasmussen kommer - ham der stiftede Telmore mm. 

Se i øvrigt et rigtig spændende program og kom hid. Det bliver en inspirerende dag for alle.

Ses vi?

:-) Nanna

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)