Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal: Alternativ til bankoverførsel?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er momsregistreret og arbejder freelance for diverse virksomheder. Som det er nu, sender jeg faktura til kunderne med regnr. og kontonr. til bankoverførsel.

Jeg overvejede, om man evt. kunne bruge f.eks. PayPal til at modtage betaling fra kudnerne. Derfor faldt jeg f.eks. over dette: https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=_email-payments-overview-outside

Der står dog, at de for beløb under 20.000,- skal have 3,4% + 2,60DKK pr. transaktion. Det synes jeg umiddelbart er lidt i overkanten.

Findes der andre der kan tilbyde noget lidt billigere?

Mvh. Dennis

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:15

Hvis du sætter det op, så du modtager betalingerne i Euro, så falder taksten til 1,9%, som det højeste...

Men er det danske kunder, som skal betale, så overvej Ewire.dk, da de også modtager Dankort...

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:23

Hej Dennis

Kan du ikke forklare mig hvorfor du overvejer at lade betalingen ske via PayPal? Jeg kan ikke lige se fordelen..... ?

Hvis jeg som virksomhed fik en faktura hvor der blev bedt om betaling via PayPal så ville jeg da godt nok tabe kæben. Jeg ser udelukkende PayPal som en betalingsløsning ved online handel. Og faktisk kun som et reelt betalingsmodul i udlandet. I Danmark bliver det jo brugt utroligt sjældent.

Kontooverførsel er en helt normal betalingsform i Danmark, så jeg er meget spændt på at høre dine overvejelser omkring PayPal.

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Dennis

Kan du ikke forklare mig hvorfor du overvejer at lade betalingen ske via PayPal? Jeg kan ikke lige se fordelen..... ?

Hvis jeg som virksomhed fik en faktura hvor der blev bedt om betaling via PayPal så ville jeg da godt nok tabe kæben. Jeg ser udelukkende PayPal som en betalingsløsning ved online handel. Og faktisk kun som et reelt betalingsmodul i udlandet. I Danmark bliver det jo brugt utroligt sjældent.

Kontooverførsel er en helt normal betalingsform i Danmark, så jeg er meget spændt på at høre dine overvejelser omkring PayPal.

Hilsen Morten

Helt enig med Morten, så jeg følger lige med på sidelinien.

Hilsen

Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 08:11
Jeg forstår godt jeres undren, men svaret er ganske enkelt. Jeg har en kunde, der den anden dag spurgte, om jeg brugte PayPal. Derfor tænkte jeg, at det nok var meget normalt. Men jeg vil hermed revurdere den tanke :) Tak for jeres svar.

Mvh. Dennis

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)