Vi har udviklet et system, som vi har fået rigtigt meget ros for. Og det er jo dejligt. Den gode Martin Thorborg har eksempelvis kaldt det et ”alt for cool tool”. Men vi har lidt af et problem – det er svært at få folk til at betale for det vi kan – nemlig finde internetdomæner, som krænker ens eget/egne. Vi pukler løs, cold calls og alt muligt andet og før eller senere skal vi nok få hul på bylden. Omvendt så giver opgaver, som den vi står overfor, jo anledning til at være lidt kreativ. Det vi har brug for lige nu og her er noget volumen. Det kunne vi såmænd godt få ved at gå ud og forære abonnementer væk til store virksomheder og organisationer. Men jeg vil hellere forære abonnementer væk til folk, der – ligesom jeg selv – prøver på at starte nyt op – prøver at skabe nyt fra bunden. Så summen af ovenstående er, at vi gerne vil give 50 gratis abonnementer til Aminoer. Vi taler om vores ”gør-det-selv” hvor brugeren selv skal gennemgå resultaterne og gøre indsigelse. Tilbuddet gælder ét dk-domæne pr. virksomhed (person eller selskab). Abonnementerne løber resten af 2010 og fornys IKKE automatisk. Der er altså ikke noget med, at vi forsøger at tage en vis legemsdel på nogen og bare sender en faktura om et års tid. Det eneste vi beder om er, at vi har lov at nævne domænet på en side: ”STOP-tps beskytter disse domæner mod typosquatting”. Hvis du spørger dig selv, hvad du får ud af, at lade os ”snylte” på dit navn som reference? Ja, så er svaret, at du i et år får overvåget om dit domæne bliver efterlignet. Finder vi ikke noget –så er det jo godt. Finder vi noget – ja så kan du få det slettet. Og sidst men ikke mindst – så hjælper du faktisk en medAmino Der er sikkert en masse ting, jeg kunne have skrevet her, som du gerne vil vide. I så fald spørg – så svarer jeg. Forinden kunne du jo kigge forbi vores web-site: www.stop-tps.dk. Hvis du vil benytte dig af tilbuddet, så send en privat besked her på Amino, så ved jeg, at du ”kommer herinde fra”. Mange hilsener PS. Og hvis du tror, at kun meget kendte domæner bliver snyltet på og efterlignet, så tro om igen. Det rammer vidt og bredt. |
Hej Lars,
jeg har sendt dig en PM.