Du kan bruge mybanker.dk til at finde den billigste rente.
Nogle banker, såsom Nordea og Danske Bank har et stort rentespænd de kan køre med, men fx Nykredit som jeg er uddannet hos, har en fast rente uanset om du er en lille eller STOR kunde.
Er min rente høj i forhold til at kassekreditten er på 15.000 og 7,5 %? Jeg har ikke rigtig noget at sammenligne med, da jeg aldrig har haft kassekredit før.
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Du kan "true" med at skifte bank, men så skal du også være villig til at gøre det. Jeg mener dog at din rente er ganske fin og du skal i stedet tænke på om du er tilfreds med din bank og bankmand. Dette er meget mere værd i længden. Derudover betyder vil du ikke få ret meget ud af en lavere rente ved et så lille beløb og det er da bedre at bruge kræfterne på noget andet, som andre her også skriver.
Ved et mindre beløb er det min erfaring at det ikke er renten der er den største udgift det er oprettelsen!
Bankerne er glade for at lave kassekrediter (eller førhøjelser af dem) med begrænset løbetid, så når du om et år har brug for at forhøje igen, så koster det lige 2000 kr. igen.
istedet for at presse den en halv procent i rente, så vil jeg hellere gå efter at få en permanent kassekredit, så man slipper for gebyret, hvis man får brug for den senere...