Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dans og netværk - en skøn start på ugen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Gennem de sidste mange mandage formiddage har vi været 3-4 selvstændige kvinder med på Anja Vintov's (som også er selvstændig) time og efter hver gang har vi fået vent verdenssituationen, hørt og feedbacket på hinandens projekter og udfordringer..og det har været både fedt, sjovt og motiverende..

Så hvorfor ikke være flere...!

Jeg laver derfor en super tilbud til selvstændige der skulle have lyst til at være med.

10 klip til Hothips og netværkskaffe efterfølgende : 500 kr.
5 klip : 325 kr
Betal pr gang : 80 kr.

Se videoen om holdet her : http://divalab.dk/?page_id=473

Det foregår hver mandag kl. 10 -11 + evt tid til kaffe og snak i DivaLab.dk på Gl. Køge Landevej 117, 2 sal i Valby.

(Siden jeg sendte ovenstående mail ud i mit primære netværk er vi blevet en del flere - men der er sandelig plads til flere, derfor sender jeg den også ud her)

Ring og hør nærmere

Glæder mig til at se dig.

Trine

40742921

Trine Thorendal DivaLab.dk

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke et godt tilbud til poledance-timer?

 

Det vil jeg SÅ gerne prøve Wink

 

Venlig hilsen

Charlotte

 

Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Jo altså en prøvetime koster 100 kr , og vi har begynder timer 4 gange om ugen, så det skulle være muligt. Se skemaet på hjemmesiden http://divalab.dk

Tilbud osv sendes ud via mit nyhedsbrev, som du også kan tilmelde dig på hjemmesiden.

Tilbuddet her med formiddagsklip - gælder også de øvrige formiddagstimer...så det er meget billigt :-) Gælder dog ikke lørdag.

Ring eller skriv endelig for mere info :-)

 

Trine

Trine Thorendal DivaLab.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)