Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Netbank bruger du?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vil blot høre hvilken bank I bruger til jeres virksomhed? Forventer alle benytter en netbank også. 

Hvilke fordele giver de jer, og hvad er mindre godt?

Og hvad koster?

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Mathias Fisker:

Hej Aminoer

Vil blot høre hvilken bank I bruger til jeres virksomhed? Forventer alle benytter en netbank også. 

Hvilke fordele giver de jer, og hvad er mindre godt?

Og hvad koster?

Bestilte netbank fra Danske bank i går. Får også et mastercard.

Det er gratis, og du skal ikke betale noget årsgebyr for mastercardet.

Du kan læse mere her om det: 24/7 Erhverv

Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 16:02

Jan Elmar Sørensen:
Bestilte netbank fra Danske bank i går.

Det eneste problem med 24/7 Erhverv er at den kun kan benyttes af enkeltmandsejede firmaer. Havde nemlig også bestilt den, men da vi er to ejere, så skal vi have en løsning til 600 kr. pr. kvartal. Så vil bare undersøge andre muligheder.   

Dbh. Mathias Fisker

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 16:09

kan klart fra råde de stører banker. har været igennem en grim omgang hos danskebank.
en stor gang fusk, de lovede og lovede for at få en over og da det kom til stykker var der en helt række ting der bar var monster bøvlet.

men ok vi havde også på det tidspunkt en dels udlands transactioner og det kan deres webbank ikke håndterer(om ikke andet  det kunne den ikke da, i business online)

jeg har nu skiftet over til SparNord bak og det kan varmt anbefales.
de har været super hjælpsomme og deres webbank fungerer rigtig godt.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:35

Jeg vil nu mene at det er langt vigtigere hvilken BANK RÅDGIVER du har end hvilken bank. Alle banker kan levere et godt produkt, og alle banker kan levere et dårligt produkt - såvel store som små.

Jeg mener ikke der kan være noget tvivl om at det er din bank rådgiver der kan trylle for dig og få det hele til at fungere for dig og din virksomhed.

Dernæst så kan man så tale om hvem der rent teknisk har den bedste netbank, men jeg ved ikke om det er dertil spørgsmålet er tiltænkt?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:39

Benytter selv Skælskør bank og koster mig ikke noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54

Hej

Jeg bruger Nordea, og hvis I ellers kan klare jeres egen hverdag over netbank med betalinger o.s.v., så er der også mulighed for en gebyrfri bank med diverse kreditkort.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Lars Meyer:

Jeg vil nu mene at det er langt vigtigere hvilken BANK RÅDGIVER du har end hvilken bank. Alle banker kan levere et godt produkt, og alle banker kan levere et dårligt produkt - såvel store som små.

Jeg mener ikke der kan være noget tvivl om at det er din bank rådgiver der kan trylle for dig og få det hele til at fungere for dig og din virksomhed.

Dernæst så kan man så tale om hvem der rent teknisk har den bedste netbank, men jeg ved ikke om det er dertil spørgsmålet er tiltænkt?

Helt enig Yes

Problemet opstår kun, når ens bankrådgiver gennem mange år, pludselig stopper eller flyttes til en anden afdeling uden samme kompetencer.

Hilsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:01

Tonny Skov Pedersen:
Problemet opstår kun, når ens bankrådgiver gennem mange år, pludselig stopper eller flyttes til en anden afdeling uden samme kompetencer.

Har jeg lige oplevet da min rådgiver efter 5 år i Slagelse afdelingen, flyttede til skælskør afdelingen.

Jeg valgte dog at flytte med til skælskør frem for at skulle starte med ny rådgiver, så kører jeg hellere det længere de par gange om året, det meste klares jo alligevel over telefonen.

Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 13:50

Er der nogen der ved, om man kan styrer virksomhedens økonomi fra sin private netbank? Der er tale om en mindre virksomhed. SKAT kræver vist at man deler virksomhedøkonomien fra privatøkonomien, men er der nogen der kan bekræfte dette? Evt. en revisor

Dbh. Mathias Fisker

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)