Vi snakkede lige sammen i telefonen, du skriver bare en privat besked senere hvis der er brug for assistance.
Jeg ved ikke hvorfor folk har noget imod surftown, mit eneste ankepunkt i 5 år har været den ekstrapris for hosting af domæner, men dem kan man blot parkere, så er det ude. Og ellers i den periode, kun en periode med mail problemer.
Skal muligvis snart over på en VPS løsning.
Ellers 100% gnidningsfrit.
De er iøvrigt væsentligt hurtigere end one.com hvor jeg som test købte et domæne og det tog over 24 timer at komme i gang. Med surftown sjældent mere end 2 timer 24 timer i døgnet, som inkluderer aktivering af domæne via DK Hostmaster.
Tak til alle for deres hurtige henvendelser, både PB, mail og opkald. Rart at der er så mange der er klar til at hjælpe i nød.
Jesper
Hej Jesper,
Det er super, at du giver en tilbagemelding til de rare Aminoer, som er kommet med et bud på en løsning på dine udfordringer. Og dejligt, at du fik det løst.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn