Jeg har brug for hjælp til nogle indstillinger på surftown. Synes ikke lige jeg kan gennemskue det jeg skal bruge. Der har indtil d.d. lagt en php side på domænet, men jeg har lavet et nyt design i html som jeg skal have uploadet. Men tror jeg måske har lavet lidt ged i opsætningen, og ved ikke lige hvordan jeg gør for at "lande det rigtige sted"
Ar de samtidig altid henviser til en masse sider der viser de er de bedste, hvilke er så åbenlyst manipuleret af surftown selv at det til at brække sig over
kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem. sorry
Et retorisk spørgsmål: På hvilken måde synes du selv, at dit indlæg hjælper trådstarter, eller besvarer det stillede spørgsmål?
Jeg vil foreslå, at du hjælper trådstarter, hvis du kan.
Dbh.
John Nielsen
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg er enig med John, Remy og Von Münchhausen, der bliver ikke spurgt til meninger om Surftown, men om konkret hjælp. Opfør jer som voksne mennesker og ikke som en parodi på børnehaveklassen.
Jesper, Du skal nok have fat i Surftowns support i dette tilfælde. Det kommer til at kræve lidt indgående kendskab i dit webhotels opsætning at vide hvor du har lavet en fejl - og det kræver mere adgang end du bør give bredt ud her på Amino.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg må tilslutte mig at du skal have fat i deres support. Jeg bruger selv Surftown, og kan slet ikke genkende de negative holdninger. Der imod synes jeg de har god responstid på deres support sammenlignet med lignende udbydere.
Jeg er enig med John, Remy og Von Münchhausen, der bliver ikke spurgt til meninger om Surftown, men om konkret hjælp. Opfør jer som voksne mennesker og ikke som en parodi på børnehaveklassen.
Enig
Nicolai Lønne:
Jesper, Du skal nok have fat i Surftowns support i dette tilfælde. Det kommer til at kræve lidt indgående kendskab i dit webhotels opsætning at vide hvor du har lavet en fejl - og det kræver mere adgang end du bør give bredt ud her på Amino.
Tak. Jeg har snakket med en amino, og han sagde det samme, så jeg har kontaktet dem.
Jeg er enig med John, Opfør jer som voksne mennesker og ikke som en parodi på børnehaveklassen.
Jeg kan ikke se problemet i at der bliver gjort opmærksom på surftowns åbenlyse fejl og mangler i forbindelse med folk har brug for hjælp. til at starte med kan det evt hjælpe trådstarter med at tage en beslutning omkring sit webhotel og udbyder, og måske guide andre der overvejer at købe hos surftown.
Dit udbrud og brug af ord som parodi og børnehaveklasse sænker denne tråd mindst lige så meget som vores indlæg, men i modsætning giver det ikke noget information til dem der læser dette.
Dit udbrud og brug af ord som parodi og børnehaveklasse sænker denne tråd mindst lige så meget som vores indlæg, men i modsætning giver det ikke noget information til dem der læser dette.
Sjovt nok tænkte jeg det samme. Men det er typisk opkast fra Nicolai.