Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alarm anlæg søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et lager 50m2 og butik på 100m2  og skal finde et godt alarm anlæg som er godkendt af forsikring selvskaberne, hvad kan i anbeflade mig ???

Og

Skal man have direkte forbindelse til kontrolcentral ?   og hvad giver mdr. / hvor ???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38

Hej,

Vi bruger Falck og er rigtig godt tilfreds. Jeg har kun oplevet positiv responstider og god kundeservice.

MVH Kim

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:39

Hej 

Køb en røgkanon, det er mit råd.

Preben

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:45

Vi har en løsning fra falck, virker ok

så vidt jeg husker kan du få dem til at sende en mand ud. som finder ud af hvad du skal bruge.
hos falck betaler du efter hvormange sensore der skal til.

vi har ca 1000m2
3 dør censore
4-6 pir sensorer

og giver 500 om måneden med gratis udkald, og ineg bøde ved fejl
man kan vølge nogle af disse ting fra så bliver det billigerer

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:32
Hej jeg sælger alt inden for sikringsudstyr. Jeg har både alarmer og overvågning. Du er meget velkommen til at kontakte mig på mail kontakt@fynbosiring
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 21:43

Jeg havde tidligere G4S på lageret, men har nu fået Falck.

Er meget tilfreds med skiftet. Udstyret er bedre hos Falck, og priserne er meget bedre. F.eks. har jeg nu trådløse sensorer, hvilket betyder der ikke er en masse ledning og installation.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:42

Hej.

Før at kunne svare bedst muligt på dit spørgsmål, vil jeg gerne vide om du har tænkt dig at have de samme lokaler i mere end 5 år? Der udover er der nogen krav som din forsikring stiller alt efter hvilken branche du er i.

Men jeg vil ALDRIG anbetale nogen af de store selskaber. Mit råd er altid køb selv og tilknyt en vagtmand, du får en lagt bedre services, plus du har et engangs beløb på måske 20.000 og ikke 8000 om året eller hvor meget de vil have for at afdække dit. Der udover kan du afskrive på de 20.000 og de står som et aktiv i din forretning. Du kan også få meget mere effektivt udstyr ved selv at sonderer markedet. Kontakt mig gerne for mere info, har tidligere arbejdet i alarm og overvågningsbranchen.

Kan fanges på morten@meconsulting.dk

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 16:49

Hej Mira.

Jeg synes det er rigtig fornuftigt af dig at spørge dig for.

Mit bedste råd til dig er at få en dygtig sikringdskonsulent ud og se på dine forhold og få en grundig rådgivning. Sikkerhed er et meget vigtigt område som ikke kun drejer sig om en alarm, men alle de risici der kan true din forretning, som f.eks. indbrud, brand, hærværk, butikstyveri, svind, arbejdsskader og ikke mindst tab af data.

Ofte vil du kunne få en rådgiver ud på et formøde gratis, hvor du kan vurdere seriøsiten af den rådgivning der gives.

Du må gerne ringe til mig hvis du har nogle yderligere spørgsmål. Jeg kommer også gerne ud til dig på et gratis formøde, hvis du skulle være interesseret i det.

Men først synes jeg du skulle besøge min website og se lidt mere om min forretning. Det finder du på: http://www.Nr1-Security.dk

med hensyn til kontrolcentral, skal du være opmærksom på at det står i din forsikringspolice hvad der kræves for at forsikringen dækker. Dette afhænger igen af hvilket slags forretning du driver, og hvor forretningen ligger. Altså sagt på en anden måde af risikoen.

Men ofte kan det betale sig at få en grundig rådgivning og lave en handlingsplan for virksomhedens sikkerhed, indeholdende hvilke tiltag man gør her og nu samt hvilke tiltag man vil gøre fremadrettet for at minimere risikoen for at en hændelse indtræffer.

Du må gerne ringe til mig også i weekenden, jeg er altid til rådighed med et godt og gratis råd.

God weekend

Anders Mikkelsen

Nr1 Security

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:48

Hej

Jeg hade besøg af GS4  de vil sæt alarm "gratis op", men koster så også 600kr pr- mdr. med fri vagt.  syndes stadig det er dyrt.  Da selve forsikring også er ca 10000 om året.

GS4 siger at Falck ikke er godkendt hos forsikringsselskaberne, jan det passe `???

Jeg får besøg af Dansikring i morgen, så håber jeg de er billiger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 09:51

MIRA:

Hej

Jeg hade besøg af GS4  de vil sæt alarm "gratis op", men koster så også 600kr pr- mdr. med fri vagt.  syndes stadig det er dyrt.  Da selve forsikring også er ca 10000 om året.

GS4 siger at Falck ikke er godkendt hos forsikringsselskaberne, jan det passe `???

Jeg får besøg af Dansikring i morgen, så håber jeg de er billiger.

Falck er godkendt. Det er bare for nylig de blev det på erhverv, de har hele tiden været det til privat.

Hvis de ikke var godkendt til forsikring, havde jeg aldrig sagt ja til alarmen.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)