Hej Mira.
Jeg synes det er rigtig fornuftigt af dig at spørge dig for.
Mit bedste råd til dig er at få en dygtig sikringdskonsulent ud og se på dine forhold og få en grundig rådgivning. Sikkerhed er et meget vigtigt område som ikke kun drejer sig om en alarm, men alle de risici der kan true din forretning, som f.eks. indbrud, brand, hærværk, butikstyveri, svind, arbejdsskader og ikke mindst tab af data.
Ofte vil du kunne få en rådgiver ud på et formøde gratis, hvor du kan vurdere seriøsiten af den rådgivning der gives.
Du må gerne ringe til mig hvis du har nogle yderligere spørgsmål. Jeg kommer også gerne ud til dig på et gratis formøde, hvis du skulle være interesseret i det.
Men først synes jeg du skulle besøge min website og se lidt mere om min forretning. Det finder du på: http://www.Nr1-Security.dk
med hensyn til kontrolcentral, skal du være opmærksom på at det står i din forsikringspolice hvad der kræves for at forsikringen dækker. Dette afhænger igen af hvilket slags forretning du driver, og hvor forretningen ligger. Altså sagt på en anden måde af risikoen.
Men ofte kan det betale sig at få en grundig rådgivning og lave en handlingsplan for virksomhedens sikkerhed, indeholdende hvilke tiltag man gør her og nu samt hvilke tiltag man vil gøre fremadrettet for at minimere risikoen for at en hændelse indtræffer.
Du må gerne ringe til mig også i weekenden, jeg er altid til rådighed med et godt og gratis råd.
God weekend
Anders Mikkelsen
Nr1 Security