Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en webshop løsning

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler en ny webløsning til www.jk-udlejning.dk

Jeg forestilller mig noget a'la en webshop. Et sted hvor jeg kan vise alle mine produkte, og lave pakke tilbud.

Kunden skal kunne lægge en ordre, som jeg så modtager pr. mail og derefter behandler. Ikke noget auto.

Kunden skulle kunne fortage nogle ´valg:

antal dage (kunne laves som varianter)

Henter de selv eller skal vi komme med det.

Det jeg har nu virken ok, men det er kan være svære at overskue alle produkter for kundene. og med en shop så har jeg mulighed for at kunne lave mere reklarme for min produkter når mine kunder sidder og kigge på det, og på den måde få lide mere i kurven.

Håbe nogle kan tilbude nogle gode løsninger, og til nogle fornuftige priser.

Med venlig hilsen

Kevin

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:28

Hej Kevin

Jeg vil gerne tilbyde dig en webshops-løsning, eller hjælpe dig med at finde en.

Har du en email jeg kan skrive til?

Mvh Thomas Eriksen

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34

Hej Kevin,

Du er velkommen til at sende mig en mail, så kan vi finde en løsning der passer til dig.

MVH Kim

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:38

Hej Kevin,

Er du ude efter en lejet løsning hvor du betaler et beløb hver måned, eller vil du heller købe en fra starten af?

Rigtig god dag!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 12:38

Hej Kevin

Vi kan sagtens hjælpe dig fra A-Z
Du kan læse mere på www.123design.dk/webshop.html

En Dandomain webshop kan alle de ting du efterspørge.

Kontakt mig gerne hvis det lyder interessant.

Venlig hilsen

Kenni,
Tlf: 50 13 14 15
Kekro@kekro.dk

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 13:40

Hej

Det kan jeg godt hjælpe med, prøv at kikke på vores demo, www.webshop-luxus.dk

Der kan du se priser, downloade produktark, og se en lille video præsentation. 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 13:47

Hej Kevin,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med en Dandomain løsning. Hvis du er interesseret i en videre dialog er du meget velkommen til at sende mig en mail på: simon@dyngby.com - www.dyngby.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:54

jk-udlejning:

Jeg mangler en ny webløsning til www.jk-udlejning.dk

Jeg forestilller mig noget a'la en webshop. Et sted hvor jeg kan vise alle mine produkte, og lave pakke tilbud.

Kunden skal kunne lægge en ordre, som jeg så modtager pr. mail og derefter behandler. Ikke noget auto.

Kunden skulle kunne fortage nogle ´valg:

antal dage (kunne laves som varianter)

Henter de selv eller skal vi komme med det.

Det jeg har nu virken ok, men det er kan være svære at overskue alle produkter for kundene. og med en shop så har jeg mulighed for at kunne lave mere reklarme for min produkter når mine kunder sidder og kigge på det, og på den måde få lide mere i kurven.

Håbe nogle kan tilbude nogle gode løsninger, og til nogle fornuftige priser.

Med venlig hilsen

Kevin

Hej Kevin

Vi kan levere en køreklar webshop inkl. hosting og betalingsgateway (modtag blandt andet dankort) første år til kun 9.995,-. Du skal selv oprette tekster/produkter samt ansøge PBS om at kunne modtage dankort, men alt andet klare vi.

Shoppen er bygget på det professionelle webshops system Magento, og du kan læse mere om vores services her:

http://getashop.dk

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 13:55
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:14

Hej jk-udlejning!

Jeg arbejder lige nu på højtryk på at lave en ny webshopløsning, hvor både abonnement- (NY) og almindelige services/produkter kan tegnes/sælges. Kunder tegner abonnement først ved at bestille en ordre i webshoppen. Services/produkter (i gruppen) kan vælges både OG og ELLER. Abonnementbetalinger kan foretages (af dig) hver måned, hvert kvartal, hvert halv år eller hvert år. Du kan selv tilføje (administrere) de services/produkter/gebyrer i ordrer, som evt. ikke kan gøres/bestilles af kunder. Den ventende/opdaterede ordre skal være godkendt af dig, inden den bliver den officielle i systemet.

Mens du venter på den nye shopløsning (klar om ca. 1 måned) kan du evt. kigge lidt nærmere på min nuværende shopløsning og vurdere, om du kan bruge den til noget i din forretning. Du er velkommen til at oprette en ny butik og prøve den af. Du kan modtage betalinger via den fælles betaling, som også bliver tilbudt af mit firma. Du vil administrere ordrer/betalinger/abonnementer på samme måde som du har din egen betalingsaftale.

Chuuuuu

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)