Hej Amino´er. Jeg går med tankerne om at starte en webshop op. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening, inden jeg helt kaster mig ud i det. Er det en god idé, eller er den helt håbløs? Webshoppen handler med de mest basale ting i et hjem. Shampoo, voks, deo, tandpasta vatpinde m.m. Ideen med dette er, at brugerne kan sammensætte deres egen pakke, og så bliver den leveret når de ønsker det. Det skal foregå lidt ligesom når du tegner et abb. på et blad. Som eksempel: "Lise" går ind på shoppen og kigger varene igennem. Hun beslutter sig for at hun skal bruge 1 stk. shampoo, 1 stk. deo, 1 stk tandpasta og 1 stk. vatpinde. Herefter beslutter hun sig for at det tager hende cirka 3 uger at bruge disse ting, og sætter den ønskede levering til 3 uger. Hver 3. uge kommer der så en pakke med de ting hun har bestilt :) Det er selvfølgeligt muligt for "lise" at ændre i sine pakker, hvis hendes forbrug nu skulle ændres eller lign. Håber I kan se konceptet :) Er dette en god idé? Ville du bruge den? Hvad skulle sådan en shop evt hedde? Jeg har tænkt på navnet Placito ( Taget fra den latinske sætning " A bene placito" der betyder "Efter Behag"? Kom med jeres mening? På forhånd tak. Vh Jesper Vil du benytte dig af sådan en koncept?
|
Idéen er alle tiders. Alt modtages med glæde, der giver mig en mindre tur til den lokale Fakta.
Men problemet vil nok være, at hvis du laver denne pakke, så skal tingene også være brugt samtidig... man kunne forestille sig, at jeg efter tre måneder står med én shampoo og pakker vatpinde, og der er en mere i posten. :)