Jeg er igang med at starte en virksomhed op sammen med en ven. Vi har lavet en stor brainstorming omkring navnet på virksomheden, dog kun fundet få vi kan lide. Vi spørger nu om der ikke sidder nogen venlige og kreative sjæle som har lyst til at hjælpe.
Ideen bag virksomheden:
Virksomheden arbejder inden for branding, markedsføring og idéudvikling.
Vi holder projektet lidt hemmeligt endnu, men disse ord er helt klart nogen vi vil fokuserer på.
Hvis i har yderligere spørgsmål må i endelig skrive.
Brænder We Burn :) Brandiose Releasing Doves (hvor kom den fra.) Afbranding Innobrand Brinno Branovation Brandaire Innovaire Overdose Innover
Husk nu at navnet ikke er så vigtigt.. det er sjovt at finde på, men det er salg salg salg, der er key, alt andet kan man rode med i de mørke timer på dagen/natten.
Hej Thomas, mange tak fordi du ville bruge lidt tid på noget brainstorming :)
Jeg tager dem med, og snakker med min ven omkring det.
Vi har fået skrevet alt fra koncept til udvikling osv. ned, og mangler egentlig bare at få programmeret siden færdig og et navn er klinger :). Glæder mig til at offentligøre den på Amino. Er helt sikker på det er et redskab mange Aminoer vil kunne tage i brug :)
fungerer ved at brugerne finder frem til konsensus. Dette gøres gennem høflig diskussion og forhandling, hvor målet er at komme frem til enighed – konsensus – om hvordan vi skal tolke retningslinjer og principper som for eksempel neutralitet. Når det ikke er muligt at nå konsensus direkte, kan man foretage uformelle spørgerunder eller bede flere om at deltage i diskussionen.