Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense og upload-site

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde egentlig postet dette indlæg til Plusserne, men ingen svarede og nu begynder jeg at være i tidsnød, så jeg håber I kan hjælpe mig her.

Jeg arbejder på et redesign af zeroup.dk. Ud over designet ønsket kunden også at optimere sit AdSense. Det er ikke fordi jeg skal hjælpe ham med en ny AdSense strategi, men jeg skal hjælpe med at integrere annoncerne i designet, så de får flere klik.

I kan se designet jeg har lavet indtil videre her. 

Jeg vil gerne høre jeres mening om, hvad der er det mest optimale for denne side. Hvad synes I?

Kunden ønsker, at jeg skal implementere annoncerne, så de falder i ét med designet. Men efter hvad jeg forstår, så er den teknik bedst at bruge i forbindelse med blogs og sider med mere indhold. Hvert fald tror jeg ikke helt den fremgangsmåde er god til denne hjemmeside.

Men jeg overvejer om man kunne udarbejde tekst-annoncer med et billede ovenover, så brugerne klikker på annoncen i den tro, at det er et billede, som der er uploadet til siden og reklamen blot er billed-tags. Det vil naturligvis kræve at billedet og AdSense-reklamen har et lignende budskab. 

Tror I det kan lade sig gøre? Eller er det at gå over stregen?

Jeg synes godt man kan tillade sig, at være ret aggressiv på en hjemmeside som tilbyder denne service.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)