Hvor meget ferie holder i om året?
Dette fik jeg ikke gjort så meget i de første par år, men nu var den lille blevet større og mere bevist om ferie så i år blev der holdt hele 3 ugers juleferie, hvilket var til stor glæde for min datter, efter 3 år var det vist også på tide at få lært at ferie skal holdes, ellers risikere man bare at løbe sur i det.
Det med at blive lidt i sengen, hvor den lille kunne komme hen og putte lidt, inden vi stod op sammenog hente morgenmad hos købmanden / bageren, og spise morgenmad sammen var faktisk det bedste ved ferien for mig, denne tid alene sammen med min datter, har jeg nemlig ellers aldrig.
Jeg er normalt ude af døren inden de er stået op, og i weekenden er jeg normalt også den der står tidligst op, så lige præcis dette var også for min datter en stor glæde, at være alene med far et par timer om morgenen inden moren så stod op.
Hvor tager i hen når i holder ferie?
Blev i år herhjemme som faktisk var dejligt afslappende, også med et par ture til bakken osv.
Hvor mange penge bruger i på ferien?
Blev ikke til så meget i år, kæresten har været på SU de sidste 3½ år da hun var under uddannelse, så det var lidt begrænset i år.
Tænker i stadigvæk på ’’business’’ på ferien?
Man slipper det nok ikke helt, det er jo svært når det er noget brænder for, men jeg vil mene at det næsten kun drejede sig om min datter i år, det var kun et par timer efter hun var lagt i seng, der blev lagt til firmaet.