Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nis Rønlund Jensen:

Thomas De Oliveira:

Så kan du jo stå med et problem, hvis kunden bestiller to forskellige vare som ikke kommer fra den samme leverandør, og så to forskellige leverandører sender to pakker ud. Når kunden får den første pakke ville han sikkert tænke hvorfor får jeg kun et af de produkter jeg har bestilt, og kunden ville nok ringe og virke utilfreds?

Jeg ved det ikke, men har selv tænkt tanken.

JEG personligt ville ikke bestille fra en webshop hvis der kom flere forskellige pakker, det ville jeg syntes var dårlig service.

Men hvis du kan få det løst så du kan yde en billig fragt, og ikke med alt for mange pakker, tror jeg på projektet :-)

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

28 770 945

Det er meget normalt at varer kommer flere forskellige steder fra. Sidst jeg købte hos wupti.com, kom der to pakker, kan ikke se problemet i det, men i har måske andre oplevelser?

Super, så huskede jeg også rigtigt med min ordre :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:10

Jeg tror også hvis man virkelig ville have varen, er man ligeglad med hvor mange pakker der kommer Yes

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

28 770 945

Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:31

Men er der nogen der ved hvordan det forholder sig ved køb af dropshipment uden for DK, altså et andet sted i EU?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:34

hvis det er uden for EU er der Told som du skal være opmærksom på.. :)

Tilmeldt 27. Jan 10
Skrevet kl. 18:37

Det skal være et andet sted i EU, for er godt klar over at det ikke er så godt i forhold til uden for EU.

Men skal man ikke betale forskelsmoms hvis nu der fx i tyskland er 19 % moms?

Håber I kan hjælpe mig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:05

Helth:

Men skal man ikke betale forskelsmoms hvis nu der fx i tyskland er 19 % moms?

Nej ik hvis du har et CVR nummer, for så kan du via dit VAT number slippe for momsen på købet...

Men et fif. Tøj egner sig ik særligt godt til dropshipping... Det giver MEGA meget arbejde, men nu er du advaret!

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 19:06

Ved dropshipping fakturere leverandøren jo dig og ikke din kunde. Dvs. det er et B2B forhold, og der opkræves ikke moms når det er inden for EU. Men du skal opkræve 25% dansk moms af din kunde, når du fakturere ham for varen.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:39

Hi There are many designer clothing and other products for dropshipping in england.

Tilmeldt 27. Jan 10
Skrevet kl. 10:51

Do you have a list or link, have triede to find, but hard to know who to count on...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)