Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man lukke sin profil her på Amino

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Martin Thorborg:
Antallet af sure indlæg er minimale i forhold til gode indlæg.

Jeg ved ikke om man skal føle sig truffet.... Men personligt ved jeg da godt jeg ikke ligefrem har det med at blæse solskin op i røven på folk.... Jeg skriver imidlertid ethvert indlæg i en god mening. Det er min overbevisning, at en hård kritik er at foretrække fremfor et ligegyldigt klap på skulderen, hvis kritikken ellers er konstruktiv og saglig.

Det er ligesom den rettesnor jeg forsøger at leve efter.... Men hvis man er med til at skabe dårlig stemning ville jeg da sætte pris på hvis folk meldte ud - det ved jeg da jeg personligt ville skrive mig bag øret. Så hvis der vitterligt er et problem med stemningen kunne man måske foreslå administratorer og brugerne i almindelighed, at lige fyre en privat besked af til folk, som måske overskrider deres eller de almene grænser.... Som sagt skriver jeg det jeg skriver med de bedste hensigter.... Men folk kan jo læse ting vidt forskelligt.... Så jeg vil antage en supernederen blomsterbarnsposition og spørge: Kan vi ikke tale om tingene? :)

Nu er det jo noget af en gammel tråd der dukkede op til overfladen.

Fama - Jeg nu godt lide din måde at fortælle omverden hvad der din holdning - og du har mange gode og relevante svar tiltros for - nå ja lad os bare kalde din direkte.

Tilmed kan jeg sige at det er et plus at du nu ikke er så anonym mere :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)