Hej. Jeg kunne godt tænke mig at starte en hjemmeside op med webcamydelser (erotisk side) Kan nogle komme med en god pris på dette? Funktioner: Der skal kunne oprettes flere modeller chat funktion - gerne webcam funktion den skal være med sekund takster Kunden skal kunne sætte penge iod på deres konto, hvorfra de køber ydelserne smart design- der passer til emnet.
Engang i fremtiden, har jeg planer om at lave den mere prof- med udregning af løn osv. Men for lige at starte op, vil jeg lige høre en pris på dette? Evt. ref,
Mvh Kenneth |
Hej Kenneth
Vil anbefale dig at smide den ind i Amino Freelancer, hvis du skal have det lavet.
Der er flere elementer i din idé, der vil have omkostninger:
- Indløsning af penge. Du skal have en PBS indløsningsaftale (koster et par tusind om året) og en gateway (koster en 200-300,- om måneden).
- Webcam kræver en FSC (Flash Communication Server) - så først skal du have et hosting plan der understøtter dette (eller installation af dette), og dertil skal du have Adobe's FSC program til media streaming, og det koster omkring 5000,-
- Du skal nok også regne med at betale lidt for trafik, da streaming af media kan trække en del :o)