Kan nogen fortælle mig, hvilken regnskabs/ bogføring program ville være bedst for en enkelt mands virksomhed. Jeg vil ikke have en lang række ydelser eller produkter, så ville være taknemmelig, hvis nogen kunne rådgive om, hvad der ville være bedst og billigst.
- Pr. time konsulentfirma satser i Danmark og andre lande - Udgifter - Årlig regnskab
Min IT-konsulent virksomhed benytter Summa Summarum, og den kan præcis, det vi har brug for.
Jeg startede med gratis versionen og da de 300 gratis posteringer var nået, betalte jeg for registreringen og fortsatte, uden at skulle starte forfra.
Den kan varmt anbefales.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Da det netop drejer sig om en enkeltmands konsulentvirksomhed, kan antallet af posteringer være ret lavt.
Det webbaserede regnskabssystem SALDI har abonnement startende med 1.000 årlige posteriger til 50,- pr. måned inkl. hotline. Hvis man kan nøjes med 300 årlige posteringer, så kan den gratis løsning uden hotline være attraktiv.
Begge er med håndtering af flere valutaer og mulighed for fakturaer m.v. på flere sprog.