Hej Lidt svært at skrive en overskrift til denne her. Hvis man kigger paa denne: http://www.makachou.com/ og gaar lidt ned paa siden, kan man se uden i venstre side at de har en masse "søgeord" som flyver rundt. De kan klikkes saa gaar ud fra at google ser dem? Jeg kunne godt tænke mig noget ligende ved siden af mit logo men hvordan skal det laves? Hvis det bliver lavet saa det er synlige for google, hvordan vil det blive modtaget af google, naar det bare er en masse søgeord og ikke nogen rigtige sætninger? Jeg har tænkt paa at man kunne lave ens vigtige søgeord paa alle EUs sprog som flyver rundt der eller man kunne lave det saa det passer til hvert sprog. I mit tilfælde engelsk og fransk. Hvis man ser den franske side er det de franske ord som flyver rundt og omvendt. Eller man kan lave smaa rigtige sætninger med ordne i, til at flyve rundt? Haaber at det giver lidt mening det jeg skriver/spørger om mvh anders
|
En tag cloud i flash er nok næppe lavet af søgemæssige grunde, det drejer sig nok nærmere om design.