Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det første indlæg er ændret - det troede jeg egentligt ikke at man kunne længere. Anyways så er indlægget bedre nu efter rettelsen og lover ikke længere noget som ikke holder vand. Rettelsen gør så bare at de første der svarede på indlægget nu bliver fejlfortolket, da det reelt er et andet indlæg de har svaret på Huh?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:10

Sikke en debat der er kommet herinde Smile

Jeg må beklage mange gange at have brugt en misledende overskrift til denne tråd. Det har aldrig været min mening at mislede folk til at købe noget af mig, ydermere sælger jeg domænerne til kostpris eller højeste bud over her, jeg kan ikke se hvorfor nogle kan hidse sig så meget op over det? Smile

Trods mange ikke er enige, er min opfattelse at et domænenavn repræsenterer sig selv godt som et søgeord i bl.a. Google's indeks, naturligvis kræver det noget indhold og at der lægges noget energi i det. 

Disse domæner blev IKKE købt som videresalg, men til personligt brug - og jeg kan ikke se hvilke lovgivninger jeg skulle overtræde uanset i hvilke henseender jeg købte disse domæner. Det er korrekt at der er regler for .dk domæner.

Målet med dette indlæg var at tilbyde et (måske for nogle) .im domæne der på en eller anden måde kunne gavne køber og hans virksomhed eller interesseområde.

Daniel

Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 16:16

Von Münchhausen:

Det er meget muligt loven kun gælder .dk domæner det er ikke noget jeg gør mig i, men det er også en af grundene til jeg skriver det evt er på grænsen.

Uanset hvad så syntes jeg det er dårlig stil at købe domæner med henblik på vidersalg i så store mængder. Specielt når det sælges under semi falske forudsætninger.

Jeg syntes det er uacceptabelt at du kalder dette "på grænsen" til ulovligt og "dårlig stil" - jeg kan på ingen måder se hvordan du kan tolke mine henseender med dette indlæg i noget der nærmer sig dårlig stil eller imod dansk lovgivning.

Jeg havde forstået dette fora som en markedsplads hvor man kan udbyde materiale som har en eventuel interesse for iværksættere, jeg mente at disse domæner kunne have en værdi - som også tidligere nævnt - for den rigtige køber, hvorfor jeg lagde dem herinde, jeg kan se det var en fejl og jeg trækker mig derfor tilbage.

Tak for denne gang :-)

Daniel

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:18

Hej Daniel.

Du har simpelthen købt 44 domæner som du havde tænkt dig at lave sider på?

Jamen kan da godt forstå du vil sælge dem, da døgnet jo kun har 24 timer :-)

Ellers ville jeg da blot have ønsket dig en god arbejdslyst.

Vh

Dennis

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 16:18

Denne tråd er et godt eksempel på at folk går over stregen i mange debatter. Kan ikke se hvorfor Daniel skal skydes ned, det hans personlige erfaringer, og samtidig, så må man jo vise folk tillid. Jeg har da også et domæne hvor det var planlagt en side på, men det er der ikke mere, så det står bare tomt. Prøv og vis at i er fornuftige mennesker.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 16:20

Denras:

Hej Daniel.

Du har simpelthen købt 44 domæner som du havde tænkt dig at lave sider på?

Jamen kan da godt forstå du vil sælge dem, da døgnet jo kun har 24 timer :-)

Ellers ville jeg da blot have ønsket dig en god arbejdslyst.

Vh

Dennis

Dit udtryk er meget flabet, du kan sagtens have 700 projekter i hovedet, hvilket jeg tit har, købe domæner inden de bliver optaget, også reelt se bagefter, at du ikke har tiden. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:22

Jamen Hej Hej Daniel Bahl :) Håber du finder et mere passende fora hvor der ikke er så kritiske mennesker og hvor man ikke har behov for at forsvare sig.

Det er en sund debat og syntes da kun man skulle være mand nok til at forsvare sig selv uden at "flygte". At vi er nogen der ikke er enige i den tråds oprindelige formål er vel kun fair, ligesom du har en enkelt som forsvare dig?

Men held og lykke fremover.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:32

Morten:

Denne tråd er et godt eksempel på at folk går over stregen i mange debatter. Kan ikke se hvorfor Daniel skal skydes ned, det hans personlige erfaringer, og samtidig, så må man jo vise folk tillid. Jeg har da også et domæne hvor det var planlagt en side på, men det er der ikke mere, så det står bare tomt. Prøv og vis at i er fornuftige mennesker.

jeg har skrevet et indlæg første side , før han rette indlægget , og han havde skrev alt muligt om domænets unikke værdi i søgeord optimering ,

jeg synes det okay at post indlægget bare det kun er sandheden der står i indlægget og ikke et vildledende indlæg

jeg skrev kun for at  hjælpe ham okay , det gik lidt galt når man kommentere på 2 forskellige indlæg, er rimelig forvirrende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 16:36

Bautik:

Jamen Hej Hej Daniel Bahl :) Håber du finder et mere passende fora hvor der ikke er så kritiske mennesker og hvor man ikke har behov for at forsvare sig.

Det er en sund debat og syntes da kun man skulle være mand nok til at forsvare sig selv uden at "flygte". At vi er nogen der ikke er enige i den tråds oprindelige formål er vel kun fair, ligesom du har en enkelt som forsvare dig?

Men held og lykke fremover.

Jeg syntes det er et meget flabet og upassende svar Bautik. Jeg er ikke bange for kritik og for at give min mening til kende og jeg flygter bestemt ikke fra noget.

Jeg er ny herinde, mit første indlæg - og den tone der åbenbart ligger for dagen herinde, eller som jeg i alt fald har oplevet, har givet mig den mening om Amino, at dette ikke er et fora og miljø jeg passer ind i, jeg vælger derfor på en ganske pæn måde at accepterer jeres kritik, forklarer hvad min mening var med dette indlæg og hvordan jeg havde forstået Amino-konceptet og denne forum-kategori - og kan ikke se hvorfor den udmelding skal besvares med "man skulle være mand nok til at forsvare sig selv uden at "flygte".".

Jeg vil gerne tage en debat om dette emne, men jeg syntes som tidligere nævnt at det er useriøst at diskuterer om hvorvidt mit indlæg er "dårlig stil" og "på grænsen" til ulovligt.

Daniel

Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 16:42

Jeg nævnte tidligere at min egen erfaring var at et domæne repræsenterede sig selv som en god måde at skabe nogle værdifulde søgeord i et søgeindeks som bl.a. Google. Domæne=Søgeord i Google - jeg har hele tiden lagt vægt på at dette er MIN erfaring, og den erfaring holder jeg fast it. Jeg har som du korrekt nævner senere fjernet denne (i nogles øjne) misledende tekst, da et par personer rettede kritik imod dette.

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)