Hej alle sammen. Jeg er nystartet med firmaet InstantReply som leverer online kundeservice koncepter med fokus på salg og service. Jeg kender til de fleste email management systemer, live chat, co-browsing, IP-telefoni, FAQ-systemer, chatbots, webcast, videotutorial softwares og opbygger herefter et koncept, hvor disse teknologier kan medvirke. Jeg kender til de fleste undersøgelser, best practices på området, men søger en webdesigner til at virkeliggøre koncepterne Typisk vil vi tage udgangspunkt i det, der virker for kunden, og derefter udvikle et online salgs - og kundeservicekoncept. Formålet er at skabe en god kundeoplevelse, effektiv kundeservice og et øget salg. I den forbindelse vil jeg gerne arbejde sammen med en webdesigner, som har alle de grundlæggende færdigheder på plads såsom html, asp, java, javascript etc. Vores præsentationer til potentielle kunder vil typisk bestå af webpræsentationer, hvor konceptet er virkeliggjort og teknologierne implementeret, derfor er din hjælp påkrævet. Jeg håber at høre fra jer. |
Webdesigner/partner søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)