Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab - Farum

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lokalebørsen kan jeg ikke bruge da opslagene er meget anonyme og der ligger muligvis også mere i det end selve lokaliterne. Derfor poster jeg det her:

Jeg har lokaler i Farum bestående af 2-3 kontorer, hvor der i alt kan sidde 2-4 personer, ja faktisk op til 6 personer hvis man inddrager det ene kontor som i dag fungerer som mødelokale.

Lokalerne udnyttes ikke optimalt da jeg selv tilbringer størstedelen af tiden ude blandt revisorer. Huslejen er særdeles favorabel men jeg ser gerne at en evt. ny "beboer" har en vis tilknytning til den branche vi opererer indenfor, og at man derved kan etablere et nærmere samarbejde. Det kunne være

1) En person der kan indgå som partner på ligefod med mig (forudsætter indgående bredt kendskab til skat m.v. og en vis portion rådgivererfaring) og rådgive revisorer, advokater m.v. Størstedelen af arbejdet foregår ude i revisionsvirksomheder.  

2) Et kontorfællesskab med 1-3 personer i form af freelancere (bogholdere o.l.) som udover at drive deres egen virksomhed imuligvis vil kunne ligge nogle timer som kursusadministration, generelt kontorarbejde m.v.

3)   En eller to personer som laver dels administration og lettere rutineprægede skatteopgaver med henblik på at bevæge sig hen imod pkt. 1 (oplæring).

Jeg hører gerne nærmere hvis nogle har interesse i det eller spørgsmål til det.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:56

Hej Bjarne,

Held og lykke herfra med, at finde de rette personer til kontorfællesskabet.

Hilsen Henrik

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 15:54

Jo tak Henrik. Du ved jo om nogle hvad det er for nogle folk jeg søger (og nu har jeg efterhånden ledt i 3-4 år, ihvertfald efter pkt. 1).

PS - hvem er Bjarne (man fristes til at sige at det er en revisor-sygdom det med at sammenblande navne)

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)