Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alletiders forretningside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger nye selvstændige operatører til skridsikring af gulve.

Dette produkt er genial. Det virker på alle keramiske fliser og beton. Du kan ikke mærke eller se det, men så snart fliserne bliver det mindste smule våde er de skridsikre. Tænk på alle de hoteller, svømmehaller, restauranter, o.s.v. o.s.v  hvor fliserne er glatte når de er våde.!!

Du køber en licens som indeholder en startpakke, så du kan komme igang med det samme. Alt efter din investering kan du få et område hvor du hel selv kan bestemme hvordan du vil gøre.

I øjeblikket er der mulighed for at blive operatør for små penge fra Vejle og ned til grænsen og på fyn.

Hvis du er interesseret i dette, send os en mail, og vi sender yderligere materiale.

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:00
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 15:13
Eller MLM måske, "du køber en licens".... virker lidt mistænkeligt
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 15:52
Dato: 26-10-2006 11:53:53 Forfatter:carsten

Vi søger nye selvstændige operatører til skridsikring af gulve.

Dette produkt er genial. Det virker på alle keramiske fliser og beton. Du kan ikke mærke eller se det, men så snart fliserne bliver det mindste smule våde er de skridsikre. Tænk på alle de hoteller, svømmehaller, restauranter, o.s.v. o.s.v  hvor fliserne er glatte når de er våde.!!

Du køber en licens som indeholder en startpakke, så du kan komme igang med det samme. Alt efter din investering kan du få et område hvor du hel selv kan bestemme hvordan du vil gøre.

I øjeblikket er der mulighed for at blive operatør for små penge fra Vejle og ned til grænsen og på fyn.

Hvis du er interesseret i dette, send os en mail, og vi sender yderligere materiale.

Hej Carsten,

Det lyder som en fantastisk ide, og de mange fine udtalelser på

fra kunder ser også flotte ud - de ser faktisk lidt for gode ud.

Det undrer mig, at når man endelig får en stor virksomhed til at anbefale et produkt, at der så ikke er blot et referencenavn på den der har udtalt sig. Det undrer mig også at hotelkæden Best Western skulle udtale at "selv med sæbe under dine fødder, så står du stadig fast"

Helt ærligt - hvis man har sæbe under fødderne, så skal man stå på rent grus for ikke at falde på halen.

Det undrer mig iøvrigt at moderselskabet ikke angiver at der er forhandlere etc i Danmark! Hvordan kan I så med bare en lille smule troværdighed anvise et forholdsvis lille forretningsområde som værende til rådighed - er det ikke hele Danmark der er til rådighed?

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 26. Mar 06
Skrevet kl. 10:10
Det er der vist også der det ligger.!!!!!!!!!!!!
Tilmeldt 26. Mar 06
Skrevet kl. 10:12

Så vidt jeg ved er mlm noget du betaler for og derefter skal sælge videre for at tjene penge på det.

Dette koncept er mere som franchise, bortset fra at du ikke betaler årlig afgift. Dette er en forretningside du køber, hvor du så skal ud og arbejde selv for at tjene penge.

mvh

Carsten

Tilmeldt 26. Mar 06
Skrevet kl. 10:16
Hej Lars

Hvis man vil kan man få rencenavnene på de personer der har udtalt sig.!

Ang. forhandlere i Danmark er vi i fuld gang med at lave hjemmesiden om så der kommer henvisninger til forhandlere i danmark.

Jeg har selv arbejdet med produktet i 2 år, og jeg må sige at det virker.!Også med sæbe under fødderne.

mvh

Carsten

Tilmeldt 26. Mar 06
Skrevet kl. 10:19

Hej Lars.

Jeg glemte at svare dig ang. område.

Nej det er ikke hele Danmark der er til rådighed. Jeg har selv region syd, og vi ligger i forhandlinger med en der vil have sydsjælland, og et par andre i jylland.

hej

carsten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)