Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunde fra Lithuania

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej jeg har fået en kunde fra Lithuania, han har bestilt 2 ure til en samlet værdi af 7000 kr. og betalt med visa,  kl . 24 om natten, findes der en måde hvorpå jeg kan tjekke hans adresse op mod hans oplysninger, da jeg er lidt i tvivl om den nu os er god nok, eller om der er blevet betalt med en stjålet Visa kort. kan jeg tjekke det på nogen måde...

på forhånd tak.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 12:36
jeg kan også lige tilføje at der står i mit statestik system at der blev logget ind og bestildt via et statestik system, hvad gør i andre, annullere eller kontakter PBS ?
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 13:43
Jeg ville helt sikkert kontakte PBS. Er kunden reel nok, er det jo ærgerligt bare at annullere ordren
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:09
Dato: 26-10-2006 11:15:25 Forfatter:magle 
...  findes der en måde hvorpå jeg kan tjekke hans adresse op mod hans oplysninger, da jeg er lidt i tvivl om den nu os er god nok, eller om der er blevet betalt med en stjålet Visa kort.

Hvad sker der egentlig hvis det er et stjålet VISA kort? Trækker PBS så pengene tilbage, eller hvordan fungerer det? Kan man som shopejer få pengene i klemme selvom betalingen i første omgang er gået igennem?

mvh Carsten
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 15:05

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 15:44
jeg har snakket med PBS nu, og de sagde at kortet ikke var stjålet, men at det var oprettet i som et Visa guld i australien, tror ikke lige jeg blev klogere af det. og så sagde de at jeg bare skulle bede om noget mere dokumentation for at personen virkelig var kort ejeren. for normalt hedder man ikke Kestutis Steponavicius i australien

Carsten
 så vidt jeg ved er det shopejeren der taber penge på sagen.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 17:24
lige for at afslutte indlæget, kan jeg sige at jeg har besluttet ikke at ville gennemføre en handel, med personen som havde afgivet ordren til os, der var simplethen for mange pile der pegende herimod at der var tale om en form for svindel, da:

1. personens navn kunne ikke findes i telefon bogen.

2. der var betalt om natten

3. kortet var ikke oprettet i det pågældende land.

4. der blev ikke skrevet mail tilbage til os fra den oplyste gmail

5. telefon numret var ugyldigt.

6. der var bestilt 2 ens ure.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 17:48
Jeg har selv fået pæne ordre fra Rusland. N0ormalt skriver jeg at køberens land anses for usikkert mht. kredit kort betalinger, og jeg derfor må bede dem om at betale med bankoverførsel istedet. Så hører jeg aldrig fra dem igen.

Selvom kortet ikke er stjålet kan hackere godt have neglet oplysiningerne der skal til at betale over nettet.

Shopejeren hænger på regningen hvis den retmæssige indehaver senere nægter ordren.

Er det normal service at PBS giver oplysninger om kortets oprindelsesland?

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:17
Vi har dårlige erfaringer med specielt Lituaen. Vi beder også altid om bankoverførsel, og hører aldrig fra personerne igen.

Venlig hislen

Nils T.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 14:10
Dato: 28-10-2006 17:47:40 Forfatter: Jesper Jørgensen
Er det normal service at PBS giver oplysninger om kortets oprindelsesland?

ja altså det skal jeg ikke kunne fortælle dig, hun gjorde det ihvertfald i mit tilfælde...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)