Efter mange opfordringer, så har vi lavet en debat kun for kvinder. |
Så skal vi da også have et "Kun for mænd" ellers er det diskrimination
Efter mange opfordringer, så har vi lavet en debat kun for kvinder. |
Så skal vi da også have et "Kun for mænd" ellers er det diskrimination |
Det er sku lidt 70,er agtigt eller va.... Troede de tider var forbi.
|
Tja.... Ude i den "virkelige verden" ville det måske være en meget god ide. Her ser man jo ofte forskellige tiltag som kun er tænkt for det ene køn. Af den ene eller anden grund. Og ok til det. Men jeg havde egentlig indtil nu set Amino, som et forum, hvor alle iværksættere kunne dele glæder og sorger, spørgsmål og svar, netværke osv. Men er der ikke en risiko for, at den mulighed bliver begrænset en smule, hvis nu alle vores dygtige, kreative og erfarne iværksætterkvinder bruger deres primære tid og energi på et forum, som er låst for hos mænd. Jeg har da utallige gange hængt med på sidelinien i en tråd, hvor en kvinde måske har spurgt til markedsføring, salg osv., og hvor andre kompetente kvinder har givet deres erfaringer videre. Det vil jeg da nødig undvære. Jeg fatter ikke rigtig pointen i et sådant kvindeforum - men måske er det mig der slet ikke har fattet noget af det hele Jeg kan da blot for min egen del sige, at hvis der skal være tid til at være virksomhedsejer, har jeg ikke samtidig tid til at være aktiv både på det åbne Amino og også på det "lukkede". Men jeg ved også godt, at kvinder kan så meget mere end mænd.... så problemet er nok ikke så stort Men uanset os gamle mænds opstød - så held og lykke med projektet. Birger |
Vi har haft nogle kvinder der følte at tonen blandt mændende var for hård og at de gerne vil have et frirum hvor de kunne snakke sammen. Da det var et meget lille stykke arbejde at lave sådan et forum, så blev tanke hurtigt til handling. |
I stedet for en seperat "kvinde debat", så kunne de vel have lavet en lukket gruppe for kvinderne... Det virker jo knap så opdelende, som dette tiltag... Men et eller andet sted er det vel fair nok, at de får deres eget, hvor trådene nok vil være en del anderledes end i det generelle forum ;D |
Det skal for en god ordens skyld tilføjes, at mit indlæg var lettere ironisk, og ikke udtryk for et ønske :-) |