Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback igen igen ....... Marjoe.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er meget positiv overrasket over udviklingen på min side www.marjoe.dk

Men jeg tænker selvfølgelig på om ikke der kan ændres noget, så det går endnu bedre, da jeg da godt kan se en del andre smykke sider ser mere proff ud......

Derfor beder jeg jer proff webdesignere, eller bare proff brugere ja eller blot Hr. Jensen, som er på nettet 1 time hver uge, om jeres bemærkning/forslag......alt er velkommen, men gør mig nu ikke ked af det...  :-)

John D

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:39

Lad mig så være den første til at komme med kommentarer til siden. :)

Siden ser meget brugervenlig ud. Billederne er af rigtig god kvalitet og det hele kører.

Ting som jeg lagde mærke til, som kan ændres:

1. Den grå farve i siderne er forkert farve på hjemmesiden. Den vækker mistanken, mistilliden og gør shoppen lidt uprofessionel. Løsning: Skift til hvid farve og hjemmesiden vil få en helt ny udstråling.

2. Kattegorierne kunne godt laves om til 2-3 hovedkategorier. Som "For ham" og "For hende" etc.
Der er kategorier som ringe, armbånd osv., men jeg kan ikke overskue om det er for en mand eller for en kvinde. 

---

Det er stort set kun det jeg lagde mærke til. Dog er jeg overrasket hvor billigt det hele er. :)

Mit baggrund er: WWW-udvikler, Grafiker og IT-Programmør og jeg er super-surferen på nettet. :)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:58

Ok, det har jeg så på lige nu, men nu ser det da lidt tosset ud med topbanneret......skal det fjernes

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 23:06

Bryder mig så overhoved ikke om at hjemmesiden er hvid i siderne nu.. Synes det fjerner fokus for øjet da man kigger hvid = indholdet af siden.

Nu nåede vi andre jo desværre ikke at se hvordan det så ud med grå sider, men for mig lyder det som den mest logiske farve at bruge.

Søg knappen virker lidt uheldig, det er en anden rød farve end du har benyttet til din overskrifter, og dens border bør ligeledes fjernes eller farves.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:12

Hey
syntes det ser godt ud !
tror det du mangler for at få den til at se mere "proff" ud(husk på det er ikke altid det der sælger ;)

hvis du f.eks kan lave eb bedere overgang fra den sorte content pane i midten til den grå bagrund(som jeg ikke syntes gør noget negativt for siden)

har du overvejet evt at ligge en lille "ramme farve" på og evt lave runde hjørner på den sorte blok.
tror måske dette vil "runde" looket lidt af....

når du har tid kan du så ikke give lidt feedback på mit nye site ? www.ngg-int.com
her kan du se hvad jeg mener med runde hjørner hvis det er ;) i bunden

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:24

Kort indspark:

Den grå baggrund dræber siden. Prøv med en hvid baggrund istedet eller leg med nogle andre farver. Jeg synes i hvert fald grå er et rigtig dårligt valg.

Og så burde du bruge mindre plads på dit logo. Hvad med at smide det over til venstre og så sørge for, at det hælder lidt mere (evt. gøre det mindre), så det kan stå over det frie sorte plads over søg knappen. På den måde kan du få rykket din side lidt op - så ville jeg fx, med den opløsning jeg har valgt, kunne se de tre øverste produkter uden at skulle scrolle.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34

Hej John,

Jeg kan ikke lide den røde farve i knappen "Søg"

Hvad med at lave logoet som et link til forsiden?

Synes det ser lidt kedeligt ud i siderne. Hvad med at få noget tilmelding til nyhedsbrev der, i stedet for at man skal ind i menuen for at tilmelde sig?

Link i menuen, er der nogen speciel grund til at det står der? Hvis jeg går ind på siden, og trykker mig videre til et af linksene, så har jeg svært ved at finde tilbage til shoppen. Her kan du f.eks. miste nogle kunder.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:54

Hey, indspark fra ham som er den alm. forbruger med detailhandelsbaggrund ra modebranchen..

Jeg synes din grå baggrund spiller max, - og kan godt lide "raster-forløbet" iden, - men hvid bliver den for fersk, - og kontrasten sort/hvid for hård.. Jeg er ikke så meget til "runde" hjørner som er foreslået tidligere, - og kan lide den lidt mere "minimalistiske" stil det kantede giver, - som jeg ser din side henvender du dig primært til mænd, - og min bedste overbevisning og erfaring siger mig at mænd er mere til det lidt "kantede" og ikke så meget til "rund". - Men det er min personlige holdning.

2 ting jeg synes er mindre gode.. Jeg skal scrolle rigtig meget, - både på forside og på siden med nyheder, - hvor du endda har TO sider... Det kan friste mig til at spørge hvor længe en nyhed er en nyhed hos dig..;-)

Jeg ser forsiden på en webbutik, - som et udstillingsvindue til en fysisk butik.. Altså en appetitvækker, hvor jeg tit skifter billeder, . og evt. giver brugeren et billede fra hver af mine katagorier, - og med mulighed for at klikke ind på den katagori jeg er interesseret i, - istedet for jeg smider "alt guldet" i hovedet på kunden  første hug... Hvad jeg mener er, - at jeg kan godt forledes til at tro, at du viser alle dine varer på forsiden, - og det er jo ikke det der er meningen.. Meningen er vel at det skal vække min appetit og give mit lyst til at udforske din side nærmere..

Nyheder - sortèr i dem, - og få dem ned på en side, - og hold det nede på et niveau, så jeg kan undgå og scrolle, - også skift ud, - så det bliver "reelle" nyheder... Ment på den måde at "nyheden" kan jo godt have været vist på en underkataogi et par uger inden den ryger ind som nyhed.. Det giver også noget mere dynamik på din side, - og du får mulighed for at opdatere din side, - hvilket, - uden jeg ved ret meget om det, også må "please" Google...

Det er bare min mening, - ta' det til dig som du synes du kan bruge, og lad resten ligge, for bortset fra det, er det en superflot side, - som jeg helt sikkert vil besøge igen..

Vh/ Ulrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:23

Superflot hjemmeside tillykke med detSmile

Kontaktsiden ikke alle har Outlook Express på computeren jeg kan ikke kontakte dig , så lav en kontaktformular eller i det mindste så jeg kan kopiere din e-mail  adr. og sende dig en e-mails eller mister du måske nogle af de kunder der ikke har installeret Outlook Express på deres computer

Jeg ville hurtigste muligt også lave en blog på hjemmesiden og skrive om alle de superflotte produkter du harYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:31

Du får lige et par hurtige tanker med på vejen, mens tråden stadig er forholdsvis ny. Jeg har kun lige skimmet de andre forslag, så jeg beklager, hvis jeg gentager noget.

Når jeg scroller ned ad siden, er det for mig meget iøjnefaldende, at de sorte bjælker ikke benyttes til noget. Som en del af brugervenligheden ville jeg i hvert fald udnytte denne plads til at indsætte et RRS feed, så man kan få tilsendt nyhedsbreve. Jeg ville også indsætte links til minimum facebook og twitter. Det viser, at der er tænkt over hele jeres koncept og siden fremstår i kraft heraf mere gennemført og professionel.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)