Hej Jeg er meget positiv overrasket over udviklingen på min side www.marjoe.dk Men jeg tænker selvfølgelig på om ikke der kan ændres noget, så det går endnu bedre, da jeg da godt kan se en del andre smykke sider ser mere proff ud...... Derfor beder jeg jer proff webdesignere, eller bare proff brugere ja eller blot Hr. Jensen, som er på nettet 1 time hver uge, om jeres bemærkning/forslag......alt er velkommen, men gør mig nu ikke ked af det... :-)
John D |
Lad mig så være den første til at komme med kommentarer til siden. :)
Siden ser meget brugervenlig ud. Billederne er af rigtig god kvalitet og det hele kører.
Ting som jeg lagde mærke til, som kan ændres:
1. Den grå farve i siderne er forkert farve på hjemmesiden. Den vækker mistanken, mistilliden og gør shoppen lidt uprofessionel. Løsning: Skift til hvid farve og hjemmesiden vil få en helt ny udstråling.
2. Kattegorierne kunne godt laves om til 2-3 hovedkategorier. Som "For ham" og "For hende" etc.
Der er kategorier som ringe, armbånd osv., men jeg kan ikke overskue om det er for en mand eller for en kvinde.
---
Det er stort set kun det jeg lagde mærke til. Dog er jeg overrasket hvor billigt det hele er. :)
Mit baggrund er: WWW-udvikler, Grafiker og IT-Programmør og jeg er super-surferen på nettet. :)