Hej Amino. Når jeg modtager en email fra Amino med besked om at en bruger har sendt mig en besked, virker linket til beskeden ikke.
Mvh. Ditbrugtmarked |
Vi kigger på det, takker.
Dbh Martin
Vi kigger på det, takker. |
jeg er også begyndt at få de fejl efter man har postet en besked, det er sket 2 gange her til aften:S |
Kan du give mig et eksempel på et link? Forstår ikke helt linke til Google Toolbar - hvordans spiller det ind?
|
Og det var så mig fra min testkonto |
det er fordi vores nye postsystem fjerner et punktum i URL. Jeg tror Claus er på opgaven. |
Fejlen skyldtes højst sandsynligt en bug i en mail-komponent vi brugte til alle mails, som i enkelte tilfælde kunne finde på at fjerne punktumer. Desværre har jeg aldrig været så "heldig" at få en af de mails, som havde fejlen. Så fordi jeg kun kan være 90% sikker på at det er årsagen, har jeg i første omgang kun rettet nogle af de mails vi sender (dem man får, når nogen har skrevet et nyt indlæg i en tråd eller et emne man abonnerer på) . Jeg er meget interesseret i at høre fra dem, som havde problemet, om det nye tiltag hjælper. I kan hurtigt genkende de rettede mails på deres logo i toppen. |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.