Hejsa
|
Umiddelbart så syntes jeg bedste om nummer 3.
Den udstråler lidt live koncerter...:)
Hejsa
|
Umiddelbart så syntes jeg bedste om nummer 3.
|
Jeg synes nr. 1 ser bedst ud. Dog er jeg egentligt ikke ret vild med nogen af dem. |
Af dem er nummer 2 bedst... Meeeen det burde kunne gøres bedre! |
Hejsa igen
De 3 som jeg henviser til er umiddelbart dem vi bedst kunne lide. |
Nummer 2, men hvis der skal være tekst under EsbjergLive, så skal teksten være større. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Peter Synes at I skal kigge logoerne igennem endnu engang... Min personlige mening - som grafiker - Forslag nr. 2 (det øverste) fra Dmitri (det med e'et) - Eller forslaget fra Lisa156 - det ikk' så ringe endda... |
Henrik Andersen
www.fladsaagrafisk.dk
Jeg er heller ikke vild med nogen af dem. Nr. 1 ligener eller lænner sig meget op af en blanding af "Internet Explorer" og "Firefox" loget, hvilket er det første jeg tænker på når jeg ser den. Nr. 2 Er lidt for adspredt (teksten og logoet) og selve logoet kunne være hvad som helst. Kan ikke se sammenhænget med Esbjerg. Nr. 3 Kan jeg bedst lide ud af de tre, hvor selve logoet kan være en koncert sal, telt etc. og navnet ved siden af fremhæver det lidt. Husk at den blå farve altid vil virke kold. Mit baggrund er WWW-udvikling, grafiker og programmør, så jeg ved en del om det jeg siger. Held og lykke med valget. Glæder mig til at se hele hjemmesiden. |
Jeg kan bedst lide nr. 3, men dog synes jeg at skriften på nr. 1 virker bedste. prøv måske at mixe dem :D |
Som Henrik også skriver, så er nr. 2 fra Dmitri et rigtigt godt valg. I hvert fald hvis du spørger mig.
Jeg vil da også lige kort tillade mig at gøre lidt reklame for min webshop, der sælger logo design Butikken er stadig under opbygning (og betalingen stadig ikke aktiveret...), men når den engang er færdig, så regner vi med at have over 80logoer til salg i en velfungerende webshop.
Held og lykke med at få valgt det rigtige logo |