Hej.
Jeg syntes helt klart det er nummer 2.
Held & lykke.
Mvh. Thomas De Oliveira 28 770 945 |
Tak for svarene :)
Vi vil kigge lidt videre på det.
// Peter
Hej.
Jeg syntes helt klart det er nummer 2.
Held & lykke.
Mvh. Thomas De Oliveira 28 770 945 |
Tak for svarene :) |
Nr 3 får klart min stemme |
Ingen af dem, I har valgt. Jeg kan personligt helt klart bedste lide dem fra henholdsvis Jetpix og Lisa156 -- de eneste, der ser professionelle ud i mine øjne. Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej Hvis jeg skal vælge nogle af dem, så bliver det nr 2, uden den lille tekst. Nr. 1 synes jeg lidt ligner en hunde efterladenskab, om jeg må være så fri. Det var så det fårste der kom i hovedet på mig. Mens nr. 3 minder om det orange telt på roskilde festivalen, og det er jo helst ikke noget man skal forbindes med, da det jo gerne skulle stå alene. Men ville nu fortrække Det her faldt i mine øjne, altså ikke forstået at det faldt ud af skærmen og ud, men fik min opmærksomhed ved en hurtig skimtning. Og det mener jeg så personligt er måden at se om logo'er viker på. /Kenneth |
Skal man vælge en af de tre vil jeg stemme på nr. 3 men syntes heller ikke volsomt godt om dem.
M.vh jacob |
Jeg kan egentligt godt lide det første fra uyoxsoul - det var det som jeg lagde mest mærke til. ![]() |
Helt klart nummer 3, med en større tekst under!
|
Helt klart nummer 3, med en større tekst under!
|