Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt kategori - Projekt webblog på amino?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

Jeg vil hermed opfordre til at der bliver oprettet en kategori har på aminoforummet, hvor det er muligt at oprette sin egen projekt webblog..

Jeg skriver selv "dagbog" over mine projekter og det hjælper mig meget..

En af mine venner spurgte mig en dag om han ikke måtte prøve at læse den.. Jeg gav ham lov til at læse dele af den (der var selvfølgelig ting i som kun var forbeholdt mig). Efter at have læst den gik der et par dage hvor jeg ikke hørte fra ham.. Så en dag ringede han til mig og sagde: "Nu skal jeg sq være selvstændig, jeg ved ikke helt med hvad endnu, men nu er jeg momsregistreret,, ;-)

 

Han var simpelthen blevet så inspireret af at læse om de tanker, op og nedture man har som selvstændig, at han bare måtte på karusellen.

 

Så var det jeg kom til at tænke på at vores tanker og de erfaringer vi gør os måske kan hjælpe andre eller om ikke andet være inspiration til at folk får lyst til at starte selv. På den måde tror jeg vi kan styrke ihværksætteriet i danmark.

Jeg havde tænkt at man skulle sætte det op på følgende måde

 

--------------------------------------------------------------------------

BRUGERNES BLOGS
----------------------------------------------------------------------

Webblog - (her opretter man sin blog og linker til sit debatinlæg webblog-debat.. andre må ikke skrive i andres blog)

Webblog debat- (Her opretter man en debattråd der linker til ens blog i Webblog-- her diskuteres ens webblog)

----------------------------------------------------------------------------

Hvad siger i til det? Nogen som er med på idéen?

Med venlig hilsen

Charly Tyllesen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke om jeg har misforstået dig, men..

Det strider totalt imod idéen i at have en blog at skulle "diskutere" den et helt andet sted. Den slags foregår i kommentarerne til de enkelte indlæg i bloggen, ikke i et debatforum. Hvis man vil have en blog, så opret én (der er masser af udbydere) og link til den i éns signatur. Jeg kan gå med til at oprette en tråd hvor man siger "hej, jeg har en blog og den findes her", men så heller ikke mere. Dette ER trods alt bare et debatforum, ikke et masse-blogging-system :)

Men som sagt, måske har jeg bare misforstået. Jeg læser det bare som at du vil have man skal blogge her på Amino, hvilket i mine øjne vil være helt åndssvagt. Men det kommer så også fra én der har blogget siden længe før det blev kendt som blogs :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
hvis du gerne vil have en webblog, så opret da din helt egen, eller brug en side hvor de er på, så kan du jo henvise folk som gerne vil læse omkring dine projekter til den.

Jeg syntes det ville være en dårlig ide hvis vi fik webblogs på amino. det må folk selv rode rundt med.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)