Har godt set, at der kan være betydelig forskel i søgeresultaterne med den aktiveret eller deaktiveret.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg ved ikke hvad der skyldes at dine placeringer er ændret, men ihvertfald kan jeg konstatere at dit h1 (altså vigtigste overskrift), på den pågældende side står til "Tex-tryk A/S". Måske du skulle få ordet Broderi herind, lige nu har du det kun i h2, som vægtes lavere end h1.
Dit h1 tag ser således ud: <h1 class="replaced">Tex-tryk A/S</h1>
Din placeringer kan måske skyldes de ændringer google er i gang med, eller som nogen nævner personlig søgning - jeg vil helt klart anbefale at du bruger et eksternt værktøj til at tjekke din placeringer istedet for manuelt, så er der mindre chance for at du ser et "forkert" billede af virkelighedens placering.
Men start med at ændre dit h1 tag, det burde hjælpe en lille smule :)
Jeg ser det i din kildekode (altså den html-kode som siden generer og browseren læser). Måske ser det rigtigt ud i dit system du bruger til at opdatere siden med, men rent teknisk burde den skrive "broderi" i din h1'er istedet for dit firmanavn. Jeg ved ik om du selv har styr på disse koder, ellers skal du nok lige høre din tekniske kontakt / programmør ad, da jeg kunne forestille mig samme fejl var gældende på mange af dine øvrige undersider, hvis du anvender et CMS af en art.