Jeg plejer og have nogle ok placeringer på google på ordet broderi. Jeg har lavet godt med linkb. til www.tex-tryk.dk/broderi og jeg er så småt begyndt og ligge billeder på. Min PR er 3 på denne under side.
Alt i alt har jeg prøvet og gøre alt hvad jeg kan for at gøre google glad uden det går alt for meget ud over min side.
Jeg har samme problemer med den store google, optimere røven ud af lasere på nogle keyword, og de rangere rigtigt godt på de andre søgemaskiner, for det meste faktisk som nummer 1.
Jeg har samme problemer med den store google, optimere røven ud af lasere på nogle keyword, og de rangere rigtigt godt på de andre søgemaskiner, for det meste faktisk som nummer 1.
Men google vil slet ikke kendes ved dem...:(
Jeg har bemærket, at Google benytter "lignende" ord i søgeresultater. Skriver du f.eks. det danske ord "professionel", bruger Google rask også det engelske ord "professional" i samme søgning. Allle Googles "hjælpe-indstillinger" er slået fra.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn