Jeg søger en partner der har god viden om start af virksomhed. Jeg er igang med at starte et lille firma der beskæftiger sig med tøj og accesories og søger derfor en person der har god erfaring med at komme igang og drive virksomheden.
Ideen til firmaet er "skide" god og så vidt jeg ved er den ikke set før. Hvis du vil vide mere så kontakt mig venligst på mail: Petersen_63@hotmail.com
Jeg søger en mindre kapital også, til opstart af firmaet. Kapitalen er godt givet ud, da der hurtigt vil komme et godt afkast og inden for 1-2 år, vil kapitalen være betalt.
Jeg vil anbefale dig at skrive noget mere om dine idéer og planer. Hvis du vil gøre en potentiel forretningspartner interesseret i din gode idé, må du selv vise, at du helt styr på din gen idé. Fortæl også gerne, hvad du selv tilfører til projektet - ud over selve idéen.
Og prøv så i øvrigt at have lidt tålmodighed. Du bumper dit indlæg efter 9 minutter og så igen en times tid efter.
Rigtigt mange Amino'er har en travl hverdag med andre gøremål, og sidder ikke nødvendigvis klar til at besvare dit indlæg, straks du har skrevet det.
Tålmodighed, tak
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn