Jeg står og skal lave en datingsite og vil gerne i den forbindelse høre om der er nogle der har erfaring i hvordan man håndterer det grafiske udtryk. Skal man vælge en template og derefter forsøge at lave et logo der passer i farvevalg til templaten? Eller er det bedre at lægge sig fast på et logo der signallerer det man laver, og derefter finde en template der bare matcher nogenlunde? jeg har i første omgang valgt at bruge templatemonster da det er en forholdsvis billig løsning. Hvor opstår problemerne normalt i det grafiske udtryk? |
Hej BKK,
Jeg synes, at du skal begynde med at bestemme de vigtigste elementer, der skaber dit websteds identitet: farve- og stil. Jeg ville foreslå at udarbejde logoet og webdesign i kompleks (gælder netop din projekt, datingsite) ud fra de farver og den stil, som du vælger i starten. Jeg vil også anbefale at lave unikt webdesign. Grafisk identitet er meget vigtig især, når det gælder projekter, som er allerede mange på nettet. Du kan sende mig PB, hvis du ønsker et tilbud til webdesign eller besøg vores hjemmeside.
Hilsen
Nazar