Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo først eller sidst?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står og skal lave en datingsite og vil gerne i den forbindelse høre om der er nogle der har erfaring i hvordan man håndterer det grafiske udtryk.

Skal man vælge en template og derefter forsøge at lave et logo der passer i farvevalg til templaten?

Eller er det bedre at lægge sig fast på et logo der signallerer det man laver, og derefter finde en template der bare matcher nogenlunde?

jeg har i første omgang valgt at bruge templatemonster da det er en forholdsvis billig løsning.

Hvor opstår problemerne normalt i det grafiske udtryk?

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 01:18

Hej BKK,

Jeg synes, at du skal begynde med at bestemme de vigtigste elementer, der skaber dit websteds identitet: farve- og stil. Jeg ville foreslå at udarbejde logoet og webdesign i kompleks (gælder netop din projekt, datingsite) ud fra de farver og den stil, som du vælger i starten. Jeg vil også anbefale at lave unikt webdesign. Grafisk identitet er meget vigtig især, når det gælder projekter, som er allerede mange på nettet. Du kan sende mig PB, hvis du ønsker et tilbud til webdesign eller besøg vores hjemmeside.

Hilsen

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41

Hej BBK,

Jeg vil give Nazar fuldstændig ret.

Det vigtigste er at få udarbejdet en "skitse", med opsætningen af websitet... Dette kan udføres med blyant og et stykke papir ;)

Derefter, kommer selve farve-paletten.
- Benyt eventuelt Adobe's Kuler

Hvis du får behov for hjælp, vil jeg også gerne sætte mig til rådighed.

Du skal være velkommen til at sende mig en PB, eller e-mail til: nilspedersendk@live.dk

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)