Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg vil forsoege at lave min egen hjemmeside. Mine produkter er RIB baade, eller bedre kendt som "gummibaade", som henvender sig til det professionelle marked.

Jeg vil lave en hjemmeside med en del billeder og ogsaa filmklip og evt. flash.

Kan nogle af Jer herinde anbefale programmer til design / redigering af hjemmesider?

De venligste hilsener,

Erik

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:37
Hmm..

Hvis du skal have noget der ser professionelt ud, ville jeg nok råde dig til at kontakte en af os, som har forstand på det.
Fx Fraende Media, som har en stor viden om, hvordan et website skal se ud, for at virke.

Men hvis du føler for at gøre det selv, og ikke har tænkt dig at lære HTML (hvis du vil, så her html.dk), så kunne jeg forestille mig at DreamWeawer eller Frontpage kunne være nyttige :)..
Det er sådan de mest udbredte programmer, hvor du ikke behover nogen form for teknisk viden.

Men har du nogen spørgsmål eller andet, er du velkommen til at skrive eller ringe.
brian@fraende.dk - 61306656 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 06:39
Hvis du vælger Photoshop til at designe siden i og Dreamweaver til kodearbejdet er du rigtig godt på vej. Jeg bruge selv de to programmer + Flash, faktisk bygger jeg hele forretning på de tre programmer og de holder hele vejen.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:16
Hvis han skal investere 10-15.000 i licenser for at lave én hjemmeside, så kan han ligeså godt få den udviklet af en proffessionel :)
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 10:56
Hej..
Jeg vil også helt klart anbefale dig at få en prof til at lave dig en side eller nogen templates som du kan arbejde videre med. Og så investere i et lille program der Adobe Contribute til 1.100,- Der kan du selv opdatere din side, skifte billeder, oprette nye sider osv. Og så er du ikke afhængig af CMS systemer, hosting og begrænsninger i forhold til programmering. Med mindre altså at du forventer at lave en webshop o.lign.

Hvis du overhovedet ikke har nogen erfaring og viden om flash, dreamveawer og photoshop vil det være meget tidskrævende at opnå et professionelt resultat. Derfor vil jeg nok anbefale dig at bruge krudtet på din virksomhed, fremfor at rode med web o.lign.

Jeg vil selvfølgelig gerne hjæpe dig videre med dette hvis det har interesse..

Mange hilsner:/Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)