Prøv at logge ud , øverste oppe og prøv at gå over på din profil sådan ser den ud for folk der søger på google , din profil vises ikke
Din profil er 100 % udfyldt og du er plus medlem , så jeg ved ikke rigtigt hvad der er sket ? Med skriv til moderat crew og spørg dem , Jeg tror dog der er sket en fejl ?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Når man ikke er Amino+ bliver ens profil kun vist for folk med en profil her på Amino (og det har Google jo ikke). Det er for at undgå at SEO'er bruger Amino til linkbuilding.
Mon ikke det er den funktion der er skyld i det? Er du evt. først lige blevet Amino+ ifbm. Haiti-kampagnen?
Nej , jeg er ikke blevet medlem i forbindelse med Amino Haiti kampagnen. Min side har været langt væk på Google, i som sagt 2 uger, før det lå den nr 1. Haiti kampagnen er ikke engang 2 uger gammel.
Jeg har også lavet stikprøver på andre profiler, deres Amino profil ranker godt som altid i Google
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Nej , jeg er ikke blevet medlem i forbindelse med Amino Haiti kampagnen. Min side har været langt væk på Google, i som sagt 2 uger, før det lå den nr 1. Haiti kampagnen er ikke engang 2 uger gammel.
Jeg har også lavet stikprøver på andre profiler, deres Amino profil ranker godt som altid i Google
Jeg har fået en PM fra en amino.dk Crew og de kigger på problemet , det skulle gerne snart være løst
Venlig hilsen
Mikael Christiansen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du er ikke bare en Ladies Man, du er også en guttermand !
:-)
Jeg har lige kigget på det, og jeg kan se, at et af dine favoritindlæg er et slettet indlæg. Så det er nok det der driller (da jeg prøvede at fjerne hele den widget var der i hvert fald ingen problemer for anonyme at se din profil). Så prøv at fjern det slettede indlæg (noget med øko-rengøring) fra din favoritliste.