Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt link til din hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er som sådan helt fin - gode emner, gode afsemninger osv. Men jeg er enig med Nicolaj, var jeg kommet via Google var jeg sprunget fra pga. alle tilmeldingsoplysningerne.

Nu må vi så se, om jeg får kommenteret lidt derinde Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:10

BannerSalg.dk:

Er der nogle herinde der har valgt at hoppe fra pga. alle de oplysninger vi kræver ved tilmelding?

Ja men tjek din PB, for har stillet et par spørgsmål der...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:12

BannerSalg.dk:

Hej alle og tak for jeres svar og de pæne ord. Vi vil rigtig gerne have de oplysninger på medlemmer, da det er den eneste rigtige måde at kunne levere meningsmålinger, så de er oprigtige. Uden et medlemskab kender vi slet ikke til brugerens profil og meningsmålinger bliver ikke så detaljerede. Nu er de fleste, der er kommet fra Amino i dag, selvstændige. Det er f.eks. en rigtig god information for os.

Men når det er sagt, så ved jeg godt, at mange hopper fra ved tilmelding. Det er nok bare den eneste måde at gøre det på. Eneste anden mulighed jeg kan se er, at man først tilmelder sig med navn og email og derefter kan opdatere sin profil.

Hvorfor spørger I ik om de infos ved hver afstemning? Eller gør det valgfrit enten at opdatere sin profil eller indtaste de nævnte data før en afstemning?

Ellers vil jeg give Nicolai ret, jeg ville nok også hoppe videre, hvis jeg kom fra Google af...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)