Min T61'er er på det sidste begyndt at blive lidt løs i det. Der er blandt andet et par af knapperne, der sagtens kunne bruge en udskiftning, så jeg tænkte på om det skal løses med Lenovo selv, eller om der findes private firmaer der gør i den slags.
Det drejer sig blandt andet om venstre musetast foran touchpad'en.
Hvis du har købt dem igennem en forhandler her i Danmark så vil jeg anbefale at du først retter kontakt til dem - endnu bedre hvis det er nogen som har en fysisk butik i nærheden, så slæb pc'en med derned.
Hvis du intet får ud af det så kontakt Lenovos danske afdeling og hør dem. Det ville jeg i hvert fald selv gøre før jeg fik en udefrakommende gut til at kigge på bærbaren, og evt. bryde fabriksgarantien.
Skriv til Supplies@servicegruppen.dk der står for IBM/Lenovo dele i Danmark. Bemærk at der kan være 3 års service så du kan være heldig det er gratis. Der er forskel på Z61P'er, så det er der sikkert også på T61'ere. Medsend derfor serienummer + typenummer med det samme.
Ordre under 500,00 kr
tillægges ekspeditionsgebyr på 95,00 kr, så det kan være du vil opgradere med noget ram eller lign. med det samme. Priserne har efter min mening været ganske fornuftige.