Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Lenovo er ved at blive lidt løs i 'ed - Hvor kan jeg få den strammet op?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Min T61'er er på det sidste begyndt at blive lidt løs i det. Der er blandt andet et par af knapperne, der sagtens kunne bruge en udskiftning, så jeg tænkte på om det skal løses med Lenovo selv, eller om der findes private firmaer der gør i den slags.

Det drejer sig blandt andet om venstre musetast foran touchpad'en.

jeg håber I kan hjælpe :)

- Simon

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:09

Hvis du har købt dem igennem en forhandler her i Danmark så vil jeg anbefale at du først retter kontakt til dem - endnu bedre hvis det er nogen som har en fysisk butik i nærheden, så slæb pc'en med derned.

Hvis du intet får ud af det så kontakt Lenovos danske afdeling og hør dem. Det ville jeg i hvert fald selv gøre før jeg fik en udefrakommende gut til at kigge på bærbaren, og evt. bryde fabriksgarantien.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:44

Simon,

Skriv til Supplies@servicegruppen.dk der står for IBM/Lenovo dele i Danmark. Bemærk at der kan være 3 års service så du kan være heldig det er gratis. Der er forskel på Z61P'er, så det er der sikkert også på T61'ere. Medsend derfor serienummer + typenummer med det samme. 

Ordre under 500,00 kr tillægges ekspeditionsgebyr på 95,00 kr, så det kan være du vil opgradere med noget ram eller lign. med det samme. Priserne har efter min mening været ganske fornuftige.

- Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:49

Er det ikke bare at gå på genbrug? Lenovo har jo ikke ændret sig siden starten Big Smile

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:00

Jeg har selv skiftet tastatur. Det kostede 431,- inkl. nye klitoriser og så er man da sikker på ingen har siddet og slamkodet noget Excel på det ;-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)