Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjdesigner søges til sparring!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er helt ny iværksætter og søger i den forbindelse en tøjdesigner til hjælpe med at få nogle af mine ideer ned på papir. Jeg forestiller mig arbejde til dig på konsulentbasis..

Interesseret?

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 20:10

Forstår ikke helt hvad der er du søger her...

Er det en designer der skal komme med ideerene, eller en der skal tegne dine ideere for dig? Eller handler det om noget helt andet?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:09

Hej Wilma,

Jeg tror muligvis vi kan hjælpe hinanden. Du kan evt. se mit seneste indlæg under mitn profil.

Mvh.

Anya

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:26

Hulahoppigen: Tak for din besked. Jeg har lige været forbi din hjemmesiden. Rigtig flot arbejde! Du har ret i, at jeg måske ikke formulerede mig præcist nok. Jeg er ikke selv tøjdesigner, men har en ide til et koncept - og selvfølgelig også ideer til, hvordan tøjet skal se ud sådan helt overordnet. Jeg mangler dog en reel designer til at komme med egne ideer til kollektionen, lytte til mine ideer og så få det tegnet, så en systue kan producere tøjet..

Høj Puls: Tak for dit indlæg. Jeg har set din profil. Det lyder rigtig spændende. Jeg er dog bosat i Jylland, og så jeg ikke præsentere et firmaregnskab på nuværende tidspunkt..

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 20:32

Wilma, du er velkommen til at ringe til mig. Så skal jeg prøve at rådgive dig, så godt jeg kan, hvad du kan gøre, for at finde en designer, der kan hjælpe dig. Mit tlf. nr. finder du på mit website.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 12. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:07

Hej.

Har lige læst din forespørgsel. Min datter er uddannet som Fashion Designer i Italien. Hun er lige flyttet hjem til DK. Jeg tror måske, hun vil være interresseret i dit tilbud. Lige nu er hun i Frankrig til mode messe, derfor er det mig, der skriver.

Mvh

Ludmila

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:11

Jeg har skrevet noget omkring hvordan du på en billig måde kan få dine designs fra hjernen til papiret :) 

Det finder du her http://toejdesigner.dk/fiverr/

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)