Jeg er helt ny iværksætter og søger i den forbindelse en tøjdesigner til hjælpe med at få nogle af mine ideer ned på papir. Jeg forestiller mig arbejde til dig på konsulentbasis..
Hulahoppigen: Tak for din besked. Jeg har lige været forbi din hjemmesiden. Rigtig flot arbejde! Du har ret i, at jeg måske ikke formulerede mig præcist nok. Jeg er ikke selv tøjdesigner, men har en ide til et koncept - og selvfølgelig også ideer til, hvordan tøjet skal se ud sådan helt overordnet. Jeg mangler dog en reel designer til at komme med egne ideer til kollektionen, lytte til mine ideer og så få det tegnet, så en systue kan producere tøjet..
Høj Puls: Tak for dit indlæg. Jeg har set din profil. Det lyder rigtig spændende. Jeg er dog bosat i Jylland, og så jeg ikke præsentere et firmaregnskab på nuværende tidspunkt..
Wilma, du er velkommen til at ringe til mig. Så skal jeg prøve at rådgive dig, så godt jeg kan, hvad du kan gøre, for at finde en designer, der kan hjælpe dig. Mit tlf. nr. finder du på mit website.
Har lige læst din forespørgsel. Min datter er uddannet som Fashion Designer i Italien. Hun er lige flyttet hjem til DK. Jeg tror måske, hun vil være interresseret i dit tilbud. Lige nu er hun i Frankrig til modemesse, derfor er det mig, der skriver.