Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Til min positive overraskelse kan jeg se der er stort udvalg af regnskabsprogrammer. På http://www.start-base.dk/bogfoslashringsprogrammer.html er der bl.a  flere forslag, mange rigtig billige, nogle endda gratis.

Jeg skal til et fritidsfirma med forventet ca. 100 bilag pr. år bruge så simpelt og og ikke mindst brugervenligt program som muligt.

Det skal blot kunne fakturere og genere opgørelser til moms og årsafslutning. Altså ingen brug for fletninger til andre programmer, toldberegninger, lagerstyring mv.

Nogle der har erfaringer med dette og evt. kan anbefale noget?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:39

Bare husk at dit faktura og regnskabs program skal overholde alle regler. Så undgå Excel løsninger og dårlige online løsninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

Remydk:

Bare husk at dit faktura og regnskabs program skal overholde alle regler. Så undgå Excel løsninger og dårlige online løsninger.

Var faktisk også mine tanker, men glemte jeg at skrive, så tak for indsparket. Og det er jo ikke fordi det behøver at være gratis, men jo heller ingen grund til at betale for en masse funktioner, der aldrig kommer til at skulle bruges,

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29

Brian Schou Larsen:

Til min positive overraskelse kan jeg se der er stort udvalg af regnskabsprogrammer. På http://www.start-base.dk/bogfoslashringsprogrammer.html er der bl.a  flere forslag, mange rigtig billige, nogle endda gratis.

Jeg skal til et fritidsfirma med forventet ca. 100 bilag pr. år bruge så simpelt og og ikke mindst brugervenligt program som muligt.

Det skal blot kunne fakturere og genere opgørelser til moms og årsafslutning. Altså ingen brug for fletninger til andre programmer, toldberegninger, lagerstyring mv.

Nogle der har erfaringer med dette og evt. kan anbefale noget?

Hej

Jeg har netop sluttet en gennemgang af SummaSummarum, og overvejer kraftigt at skifte til dette efter mange år (siden 1985) at være inkarneret C5 bruger i alle versionerne.

SummaSummarum har netop en Freeware-udgave med op til 300 postering pr. år, så det må perfekt. Har en lettilgængelig og enkel opsætning med standardkontoplan og opsætning af faktura m.v..

Grunden til jeg ikke vælger en onlineløsning er min indbyggede mistro til såvel udbydere som netværkets pålidelighed, så jeg skal selv have det program, som min virksomhed alt andet lige lever af.

Med venlig hilsen

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:38

Hej bare lige for at komme med lidt indput.
Online løsninger har sine forcer, blandt andet at det gør det let for revisor eller andre at få adgang til dit regnskab.

jeg har kørt e-conomic i 3 år og er ovenud imponeret ! jeg har været ERP konsulet i 7 år og har set en del "normale ERP" løsninger der kunne lærer en del.

hvis jeg stod med dit valg ville jeg også kigge sumssumarum eller e-conomic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)