Hej med-Aminoer, Jeg har flere gange set at folk har søgt hjælp til virksomhedsnavne m.v. Nu er jeg havnet i præcis samme situation, da jeg ikke mener at mit eget valg er det mest geniale. Selvfølgelig kunne jeg slå tilbage til det gamle 2ndEdition, men men men. Eftersom at det er blevet lukket ned og folk så har set sig negative ved virksomheden og genkender den på navnet, så mener jeg at det er på tide at skifte spor med nyt navn, website o.s.v. Jeg har dog sat mig for at jeg vil elske hvis at ordene ''Import/Export Group'' indgår. Og at der skal være et domæne navn med samme eller lignende ledigt enten på et .dk eller et .com domæne. Men jeg er dog stadig i den knibe at mit lille hovede ikke kan rumme flere ideer til navne som lyder godt og som ligger godt i munden. Hvis der sidder en idérig person derude et sted som har en genial idé til et navn, så vil jeg være yderst tilfreds. Hvis det skulle komme så vidt at der ligger et vinder navn i dette indlæg, så vil der selvfølgelig komme Amino-rabat på noget af det tøj, electronik m.v. som der vil komme i firmaet. |
Navn til virksomhed?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Tror du bliver nød til at beskrive nærmere hvad det er for en slags varer du kommer til at sælge. Mit bud: Firstclass Import Goup (lidt inspireret af dig :D), eller bare Firstclass Import/Export evt. med www.firstclass-import.dk eller med export. Ellers kunne noget som beskriver dit produkt sættes foran import/export group: quality, particular, special, osv :D Mvh. Anders Munk |
Jeg har altid godt kunnet lide navnet Universal Export - men jeg ved ikke om det er til at finde et passende domænenavn. ![]() |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)