Jeg står overfor at skulle handle ny bil, og har regnet mig frem til at det bedst kan betale sig at lease en ny bil, istedet for at købe en brugt.
Men er der nogen af jer der har erfaringer med nogle firmaer? Indtil videre har vi snakket med forskellige forhandlere, men de er ikke rigtig med på idéen.
Findes der nogle firmaer? Desuden hvad med service og forsikring?
Hvis du vil lease en helt ny bil kan du ofte få en serviceaftale med i aftalen. Forsikringen skal man som leasingtager altid selv stå for - da den bliver bundet op på din anciennitet.
Jeg har bijob hos VW & Renault, vi arbejder sammen med Fleggaard Leasing. I forbindelse med leasing har vi også nogle forsikringstilbud på f.eks. Renault hvor du kan få nogle ret fornuftige priser selvom du er førstegang køber.
Anders; AL-finans og Leasing tilbyder leasing af brugte biler. Mon ikke der er tale om biler fra misligeholdte leasing aftaler.
Jo - Kiggede på deres hjemmeside hvilke biler, og ja det er ikke luksus du får hos dem.
Dennis K. M. Olsen:
Jeg har bijob hos VW & Renault, vi arbejder sammen med Fleggaard Leasing. I forbindelse med leasing har vi også nogle forsikringstilbud på f.eks. Renault hvor du kan få nogle ret fornuftige priser selvom du er førstegang køber.
De ser ud til at have tingene iorden. Omkring forsikring så kan jeg ikke finde noget konkret hos dem, men regner med at gribe telefonen og give dem et kald.
Men ved du om man kan få andre biler, end dem de reklamere med?
Du er da også velkommen til at kontakte mig, og fortælle lidt om hvilke biler du har kig på.
Vi arbejder ikke med specifikke biler, men laver aftaler på det kunderne ønsker :)
Det er svært at gøre noget ved forsikringen, men du må jo blot starte med en lille bil - forsikringen falder hurtigt i pris når man har vist at man ikke laver skader.