Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger AdSense site.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'erne,

Jeg har et Adsense site til salg, som jeg aldrig har fået gjort noget ved. En niche omkring flyrejser og storbyferie: www.flyrejser-og-storbyferie.dk

Jeg sælger ærligt, pga. jeg ingen interesse har eller har haft (både for emnet men også generelt), og det er også grunden til jeg aldrig kom længere/videre...

Du velkommen til at stille spørgsmål, hvis der måtte være nogle.

/Simon

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:00

Kan du ikke smide et screendump af din indtjening på sitet her over de sidste måneder?

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:01

hejsa

gerne send mig mere info om siden besøgstal og indtjening osv og din pris

thomas

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:12

Vil ikke tage modet af dig, Simon, men du skal altså ikke regne med at få nogen penge for det site. Der er ét enkelt og meget kort indlæg. Du har brugt Wordpress, der er gratis og du har ikke et specielt godt domæne, der har pagerank 0. Med kun et enkelt indlæg, trækker du nok heller ikke særlig meget trafik. Dine primære søgeord på så lidt indhold er "flyrejser" og "storbyferie" og du ranker ikke på de de 5 første sider på Google på disse søgeord.

Hvis du gerne vil have penge for dit site, så skal du nok skrive en masse indlæg og trække noget trafik.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 16:20

Vil jo nødigt skuffe jer, men gør det alligevel.

Havde os troet at det sagde jeg selv ud fra mit indlæg og hvis man kigger på siden.

Men af indtjening drejer det sig om få kroner og ører.

Som skrevet har jeg aldrig fået gjort noget ved det, det eneste der er blevet gjort er, at der blevet opsat en "optimeret wordpress blog", perfekt til adsense.

Så man skal selv gide at ligge det arbejde i siden den behøver, såsom at skrive artikler og tilmelde sig link kataloger m.v.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 16:29

BannerSalg.dk:

Vil ikke tage modet af dig, Simon, men du skal altså ikke regne med at få nogen penge for det site. Der er ét enkelt og meget kort indlæg. Du har brugt Wordpress, der er gratis og du har ikke et specielt godt domæne, der har pagerank 0. Med kun et enkelt indlæg, trækker du nok heller ikke særlig meget trafik. Dine primære søgeord på så lidt indhold er "flyrejser" og "storbyferie" og du ranker ikke på de de 5 første sider på Google på disse søgeord.

Hvis du gerne vil have penge for dit site, så skal du nok skrive en masse indlæg og trække noget trafik.

Hej,

Det helt okay.

Som sagt har jeg ikke brugt tid på siden, og er også godt klar over de ting du remser op.

Men umiddelbart kan jeg ikke se domænet er dårligt til nichen. Samtidig vil jeg også mene at nichen er rimelig, i forhold til hvis man kigger på de forskellige faktorer på www.https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal, og samtidig kigger på hvor mange søgeresultater der er i alt på de 2 keywords: flyrejser (615.000 resultater) og storbyferie (289.000)..

//men udfra det vil jeg også sige at prisen selvfølgelig ikke er meget mere end min domænepris+

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:47

Simon Jensen:

BannerSalg.dk:

Hej,

Det helt okay.

Som sagt har jeg ikke brugt tid på siden, og er også godt klar over de ting du remser op.

Men umiddelbart kan jeg ikke se domænet er dårligt til nichen. Samtidig vil jeg også mene at nichen er rimelig, i forhold til hvis man kigger på de forskellige faktorer på www.https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal, og samtidig kigger på hvor mange søgeresultater der er i alt på de 2 keywords: flyrejser (615.000 resultater) og storbyferie (289.000)..

//men udfra det vil jeg også sige at prisen selvfølgelig ikke er meget mere end min domænepris+

Domænet er fint, det er bare ikke specielt og ikke særlig svært at finde et lignende med tilsvarende søgeord. Blot det jeg mente :) Men held og lykke med det da. Håber da du får en smule for det og en person med lyst til at drive siden overtager.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)