Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikrobetalinger - alternativer til PayPal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at udvikle et website, hvor der skal være en betalingsløsning. Almindelig PBS overførsel er ikke en mulighed, da pengene fysisk skal gå ind på forskellige konti afhængig af hvad der købes på websitet og jeg har ikke lyst til, at skulle sidde i min netbank og flytte rundt på pengene.

Jeg kigger derfor på PayPal og eWire, hvor brugeren har mulighed for at lave en overførsel til forskellige konti. Det skal transparent for brugeren hvilken konto, der overføres til. PayPal's transaktionsgebyrer er dog helt hen i vejret og jeg er heller ikke helt tilfreds med eWires gebyrer.

Mit spørgsmål går så på: Findes der nogen billigere alternativer til PayPal og eWire som giver mulighed for lave denne type overførsler. Det er helt i orden hvis der er et fast månedligt gebyr, transaktionsgebyrerne skal bare være så lave som muligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor langt de er, men http://www.micropayments.dk/AboutUs skulle efter sigende blive en løsning til små betalinger på nettet

Det er Frank Rasmussen, ham der startede Telmore og Bibob, der står bag siden. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres transaktionsgebyrer er godt nok noget mere attraktive end PayPal's. Men sådan som jeg lige forstået det, skal brugeren oprette en konto hos micropayment, når de skal betale og det vil jeg gerne undgå. Det skal helst være helt skjult for brugeren at der er et andet firma involveret i betalingsprocessen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har Epay noget af det, du søger ?  Jeg leder efter en lignende international betalingsløsning, udover Paypal, helst en Amerikanske eller Engelsk, nogle forslag?

mvh Pernille 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vidst heller ikke helt det jeg søger. ePay er så vidt jeg lige kan se en betalingsløsning der er baseret på PBS og så går pengeoverførslen vel direkte til det kontonummer, som man angiver på sin indløsningsaftale?

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, du skulle give Micropayment en chance. Det virker fint og så er det jo altså ret billigt.

/Kjeld

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)