Hej, |
Kan du uddybe hvad det er præcis du mangler svar på? Jeg er medejer af Sponsorplay, så jeg har sikkert nogle af de svar du søger
Hej, |
Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner
Kan du uddybe hvad det er præcis du mangler svar på? Jeg er medejer af Sponsorplay, så jeg har sikkert nogle af de svar du søger |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jamen jeg er ved at lave et site hvor brugerne har mulighed for at optjene et beløb i kr. ved at udføre nogen ting på sitet, og optælling af det m.v. er nemt nok... så har de en konto på sitet hvor de så kan få udbetalt det opsparede beløb når de når et vis beløb, og herfra skal jeg bruge et tip. |
Venligst
Når vores brugere har optjent 100 kr. eller derover, så nulstilles deres konto automatisk og der oprettes en fil med deres oplysninger og de beløb der skal udbetales. Vi udbetaler ikke kontant, men til brugernes Betsson konto. Vi videresender filen til Betsson og de kan smide den i deres system og kreditere de forskellige konti automatisk. Hvis du skal overføre til en bankkonto, så tror jeg ikke at du kan automatisere processen så meget. Hvis det istedet var gavekoder til f.eks. Just-eat eller lignende, så var det nemmere. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Med mindre at du vil give andre adgang til din netbank via et stykke software, så er der vist kun den manuelle måde at gøre det på... Bemærk giver du et stykke software adgang, så mister du alle dine rettigheder, da du så ik behandler dine kode mm forsvarligt! |
Jeg er ikke meget for at anbefale Danske Bank, men jeg ved at deres erhvervs business netbank løsning kan udbetale automatisk. Der uploader du en fil til deres netbank med relevante data og så klarer de alle udbetalingerne automatisk til 50 øre pr. stk.
Det skulle undre mig hvis andre banker ikke kan det samme. |
Tak for jeres svar, jeg vil lige gå i tænketank :-) |
Venligst
Som Jonas siger har Danske Bank (og sikkert flere banker) en erhvervsløsning, som gør det muligt at automatisere udbetalinger. Det gøres som regel ved, at man har en liste eller semi-kolon sepereret fil som uploades, hvor modtagerkonto og beløb står i. Derefter vil pengene blive overført. Har ikke selv erfaring med, hvordan forløbet er, men ved at flere kunder har brugt det. |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)