Hej Aminoer. Jeg startede min virksomhed i september 2009 med at importere og sælge verdens bedste kaffe fra Uganda. Det som holder mig tilbage er selve printet af eget logo/tekst på posen. Materialet er "stof-agtitg" og jeg har prøvet at bestille en gummi udskæring til stemplet som jeg kan dyppe i noget blæk, men resultatet var ikke tilfredsstillende. Nu går jeg og tænker CNC maskiner som skærer i alluminium, hvor efter jeg kan spraye på selve posen igennem udskæringen? Nogen som har noget erfaring med dette og som gider dele den med mig? |
Hej
Nu ved jeg ikke hvad det er for noget "blæk" du har dybbet det gummi stempel i.
Men du kunne prøve, med noget rigtigt tampontryk farve. De er meget dækkende, og bliver stående, hvis man ikke lige fortynder dem for meget. Selvom jeg ikke tror at det vil give et ordentligt resultat.
Men ellers er det svært at sige om man kan silketrykke det, da det typisk er den løsning man vælger til sådan noget. Men som du selv skriver så er problemet, at der er kaffe i, og uanset hvad man vælger, så vil de farver kunne trænge igennem.
Altså hvis ikke man sprayer, med en skabelon. Som er det billigste.
Personligt, ville jeg forslå at man tager kaffen ud, under tryk arbejdet, da kaffen hurtigt vil tage smag af de trykfarver og maling.
/Kenneth