Jeg skal bruge en illustrator til en hurtig lille animations opgave. Vores firma har et logo med en fin lille raket/rumskib, der er ved at flyve rundt om en planet... se min avatar.
Opgaven går i alt sin enkelthed ud på at lave en pæn flydende animation af rumskibet og fartstriben, der tager hele turen rundt om planeten. Altså et loop, der starter og slutter i samme position. Jeg kunne sikkert lave det nogenlunde selv, men resultatet skal være i topklasse, så derfor vil jeg hellere have en prof. illustrator til at kigge på opgaven.
Jeg leverer logoet i Illustrator-format og vil gerne modtage et Illustrator dokument retur igen med ca. 24 lag, der tilsammen udgør en animation, som jeg kan bruge i flashfiler og lignende.
Det lyder som en fin lile opgave, som vi sagtens kan hjælpe dig med at få løst. Om den skal laves i 2D / 3D og leveres som flash, illustrator-filer eller andet, er op til dig.
Tag et kig på vores projektside, hvor vi bl.a. har en sjov 3D animation hvori vi sendte den første spejdertrup til Månen med et rumskib:
Fine referencer. Jeg vil foretrække at få den leveret som en sekvens af vectorfiler jeg selv kan importere i flash. Hvordan det teknisk bliver løst er helt op til jer. Det vigtige for mig er logoet fremstår i samme stil hele vejen igennem (dvs. 2D), men at man får fornemmelsen af dybde og planetens form via skaleringen af rumskibet og animationen på "swooshen".
Jeg vil selvfølgelig gerne høre lidt nærmere om prisen. Du kan skrive til mig på anders@raketfart.dk