Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.brandviden.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få feedback på min blog www.brandviden.dk 

Jeg starter nu et langsigtet projekt med at komme frem i medierne når der tales sikkerhed og især brandsikring.

Jeg kommer til at bruge mange timer på indlæg, video og artikler, og vil derfor gerne have feedback på siden og dets funktioner.

Glæder mig til at hører Jeres mening.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:53

Flot blog der nærmeste ikke kan sættes et kritik punkt påSmile

Teksten er dejlige nem og læse og det er en blog der tages seriøse da den virker professionelt , godt lavet Yes

Titlen kan dog forbedres lave den mindste på 64 tegn og forskellige titler på hver underside , jeg mener denne her. <title>Brandviden</title>

Flere Links til siden , vil jeg også anbefale , da det kun er amino.dk der linker til siden næsten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:01

Hej Kenneth 

Det bliver spændende at følge din proces med at blive fremhævet noget mere i medierne. Du har jo uden tvivl en værdifuld viden vi andre kan få stor gavn af.

Nu til lidt feedback, det kommer i punktform efterhånden som jeg opdager tingene, håber du kan finde rundt i det.

1. Lige når man kommer ind på forsiden er man ikke i tvivl om hvad det handler om, det er tydeligt vist. Men når jeg scroller lidt ned synes jeg forsiden bliver meget uoverskuelig. Især fordi både indlæg og menuen i højre side deles op i 2 yderligere spalter. Prøv at lave en lidt mere enkel opbygning af forsiden.

2. Du har et punkt der hedder nyeste kommentarer. For det første er den meget uoverskuelig og det hele står tværet sammen i en lang sætning, og samtidig linker den væk fra dit site. Jeg havde forventet at komme hen på et indlæg hvor kommentaren var skrevet.  

3. I højre side har du en boks med Populære indlæg, debat, featured og tagcloud. Jeg mener du kunne give disse bokse nogle bedre navne. F.eks. hvad er forskellen på populære og featured, og debat er det ikke nærmere kommentarer? Tagcloud, er det overhovedet nødvendigt? 

4. Når man kører over en kategori bliver baggrunden grå og teksten orange, hvilket gør den svær at læse på en dårlig skærm. Man kunne evt gøre den grå en smule mørkere. 

5. Det samme gør sig gældende med forrige og næste side, de er meget udtydelige, og jeg tror mange helt vil overse dem i bunden af siden. 

6. Hvorfor skal jeg tilmelde mig dit nyhedsbrev, hvad kan jeg forvente at modtage? og hvor tit kan jeg forvente at modtage noget? 

Det var alt jeg sådan lige kunne finde :) Håber feedbacken kunne bruges. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:22

Aaahh yes, tusind tak for Jeres feedback, skønt med øjne udefra. 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 20:35

Det er jo ret kedeligt! Ingen store ting jeg kunne sætte fingre på.. Æv æv! ;-)

Det er en rigtig god side - Det er der ingen tvivl om. Professionel, pæn, overskuelig, gode features osv. Noget mere aktivitet på siden (kommentarer osv.) ville være godt, men det kommer selvfølgelig først med tiden.

Fortsæt det gode arbejde...

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)