Er der penge at tjene på Ad Sense.??
Tilmeldt 8. Sep 07
jasbg
Skrevet
24-01-2010 kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan jeg så sige lidt om - idet at jeg lige nu kæmper med at få oprettet en Google AdSense konto.
(du kan se nærmere om det her ) - http://www.google.dk/intl/da/ads/
1: Du skal starte med at oprette en Google mail konto - og logge ind på den !
2: Så vælger du AdSence - og melder dig til - og skulle så modtage svar i løbet af en uges tid !
|
Tilmeldt 16. Nov 09
Tilmeldt 27. Apr 07
Jeg har også lavet en liste over affiliate netværk - Men det er vist den samme som Simons 
Har tænkt på at lave en liste over udlandske netværk - Hvis der er stemning om det?
Det ville være super! 
|
Tilmeldt 27. Apr 07
Hej Henrik
Vi har i længere tid brugt ad word til at skabe trafik på vores biludlijnings site, og har desværre først hørt om ad senses.
Ved du hvor vi skal søge mere information omkring emnet og om hvorledes det fungere.
På forhånd tak.
Flemming Hebsgaard
One2move.com
Biludlejning til netto priser.
Adwords er for annoncører (Vælger du også at annoncere på det de kalder indholdsnetværk, så bliver du vist blandt Adsense annoncerne).
Adsense er annoncer til din hjemmeside, hvor du tjener penge pr. klik.
|
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Hørt! jeg benytter mig også af adsense på min webshop og det har ikke hæmmet mit salg :)
Undskyld jeg går lidt off topic. Men når jeg besøger din side ser den altså sådan ud (bærbar med 15" skærm)
Er det ikke at overdrive? Hvis ikke jeg vidste bedre, ville jeg ikke tro at der var en shop og så klikke vidre ;-)

|